Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-De visuele effecten manifesteren zich zowel met open ogen ("OEV" of "Open Eye Visuals") als met gesloten ogen ("Closed Eye Visuals"). Met open ogen merkt de gebruiker een opvallend sterkere patroonherkenning, ook op plaatsen waar er geen patroon aanwezig is, zoals willekeurige decoratie op een tegel. Licht en kleur worden intenser en heel normale objecten worden plots veel interessanter. Een wandeling in het bos kan een compleet nieuwe ervaring opleveren doordat de gebruiker elk klein detail opmerkt en er veel aandacht aan besteedt. Bij gesloten ogen kunnen er abstracte patronen in verscheidene kleuren worden waargenomen, alsook concrete beelden die als het ware uit het geheugen worden opgevist, zoals cartoonfiguren. Er is soms ook een sterk gevoel van eenheid met het universum of eenheid met de natuur, alsook met de levende wezens rondom zich. (wikipedia) -Jij ziet patronen in witte muren, meubels die ademen, kleuren die stralen. Dat zijn inderdaad visuals,die ik ook ervaar. Beestjes of dingen die er niet zijn,heb ik nog niet ervaren.misschien gebeurt dat wel bij een heel sterke dosis."
"zaterdag:wiet"