Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afkicken in een detox is natuurlijk wel het beste maar dit zal minimaal overal wel 2 tot 3 maand kunnen duren om hier terecht te kunnen, ik bekeer ik zelf namelijk ook in. Wie wil en kan nu 2/3 maanden wachten? Probeer het thuis zo lang mogelijk uit te rekken en neem de tijd ervoor. Voor mij werkt bij onrust of paniek bijna tot de volgende dosering even 10 minuten ijskoud douchen. Hierdoor zakt de hartslag enigzins ook weer naar wat normale waarden en probeer wat te gaan bewegen. Ik heb zelf nog diazepam voor als ik straks laag genoeg zit, voor de angst. Succes"
"Goedeavond, Lees nu al enige tijd op deze forum, ben moment in behandeling bij kliniek ambulant maar soms heb ik het gevoel of zeggen ze maar wat. Ik ben nu aan het afbouwen en zit op 2.6 ml per ander half uur. Savonds voor slapen gaan neem ik 2x 5mg diazepam. Dat moest kunnen volgens hen. Hierdoor kom ik sochtends denk ik mega sloom en ongemotiveerd mijn bed uit. Neem overigens snachts nog wel bij. Zelf heb ik hier mijn twijfels over. En juist de pammetjes te gebruiken na het afbouwen. Mijn plan is om maandag of dinsdag over te gaan naar diazepam en baclofen. Als ik onder de 2ML per 2 uur zit. Maar naar mijn idee is snachts diazepam nemen voor nu niet slim. Heeft hier een idee over? Groet,"
"Geneesmiddel zei: Als het jou zonder diazepam lukt is dat alleen maar mooi meegenomen. Het hoeft niet uiteraard en ook zonder die diazepam kom je van de GHB af. Even zelf aanvoelen. Tot lekker laag door afbouwen zou ik zeggen 👍. Des te minder andere zooi heb je 'nodig' Klik om te vergroten... Thanks!"
"verrekijker zei: Diazepam maakt alles nog waziger en moeilijker, ik heb het de laatste keer zonder benzo’s gedaan en heb toen 2 dagen afgezien maar het was “leefbaar” Afkicken van G is op zich goed te doen maar je moet even op de tanden bijten en proberen niets anders meer te nemen Klik om te vergroten... Okey thanks, dus inpricipe snachts beter om anderhalf uur/2 uur doorgaan met afbouwen. En tot zo laag mogelijk doseren. Na de tijd ook geen diazepam/baclofen?"
"Kan ik na 5 maand 24/7 gebruik altijd rond 4/5 ml per 2 uur, in een psychose of iets raken als ik mijn laatste dosis stop met 2.5ml en overga op diazepam en bacloflen? Ik detox nu op een eiland en zit op mijn laatste 60ml. Of ga ik mij gewoon alleen even kut voelen. #DTV"
"Inmiddels 12 uur clean, wel op diazepam en baclofen nu. Laatste dosis was 2,4ml. Voor op dit moment alleen intens gelukkig dat ik er eindelijk vanaf ben. De neveneffecten en klappen zullen uiteraard nog komen. Maar de wil om te kappen was maximaal, ben er van overtuigd dat het afkicken enigzins makkelijker op maakt. Niet meer op die kut klok hoeven kijken wanneer bij te nemen. Wat een verschrikkelijke verslaving die GHB.."
"Hallo allemaal, Op mijn 24e heb ik 3 maand in een kliniek gezeten wegens verslaving GHB. Daarna ben ik een jaar clean geweest. Ik heb het vooraal voor de mensen om mij heen gedaan waar onder in het speciale 1 persoon, nu is die persoon begin dit jaar ongeneeslijk ziek geworden en hoe ik er op terug kijk is het allemaal heel snel gegaan maar weer een terug val beland. Na 6 maand vol op in gebruik gezeten te hebben eindelijk weer 3 weken clean, de reden waarom ik gebruik is voor het waan idee de betere versie van me zelf te zijn, die persoon zijn laatste wens was dat ik gelukkig zou zijn, en ik die tijd was ik dat niet dus dan schiet alweer snel die klote ghb naar boven. Ik heb net gevoel of leef ik zolang ik mij herinner al met een masker op en weet ik zelf niet eens wie er achter dat masker leeft, daar ben ik nu erg mee bezig. Mensen om mij heen krijgen vrouw en kinderen, en ik weet nog niet eens waar ik thuis hoor qua werk. Erg frustrerend, hebben meer mensen hier enig zins last van? En kunnen mensen beamen door lang genoeg nuchter te wezen die betere versie van jezelf te realiseren zonder die troep? Greetz,"
"the dose it the poison zei: hey pieter, ik weet niet of je al clean bent inmiddels? zonee, heb ik een zeer goede tip, wn waardoor het ook niet meer weken/maanden duurt met taperen om van de GHB af te komen. mocht je het willen, stuur mj dan maar even een prive berichtje. Klik om te vergroten... Inmiddels 7 week clean, dus ga ervoor dat het niet meer nodig zal zijn. Maar bedankt voor je reactie!"
"OtherShore zei: Ik herken me wel in je verhaal. Gebruiken om gelukkig te zijn, maar dan jezelf nog meer kwijt raken. Het gaat inderdaad — voor een belangrijk deel — om lang genoeg nuchter zijn. Je hersenen hebben na verslaving en gebruik tijd nodig om te herstellen. Dus ik zou gewoon volhouden, want drugsverslaving is een doodlopende weg. En vergelijk jezelf niet teveel met anderen. Iedereen denkt altijd dat iedereen het voor elkaar heeft behalve zijzelf. Maar iedereen heeft problemen. Hoe gaat het nu met die ene speciale persoon? Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, deze persoon heeft als dus begint nu aardig af te takelen. Inmiddels na enige tijd clean ook wederom een terugval gehad. Dus de draad nu weer moeten oppakken. Om moedeloos van te worden. Maar we zetten door"