Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben dit ook van plan vanavond. Ik heb blauwe mitsu's kunnen regelen. Zijn er behalve niet te veel alcohol nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? En hoe zit het met doseringen voor een eerste keer?"
"plantenbak zei: 1 blauwe mitshu kan je wel gewoon nemen, zorg dat je gewoon water bij je hebt. Drink hier met regelmaat uit,zodat je niet over verhit raakt. (ook niet te veel btw) drink iig geen alcohol , dit trekt nog meer vocht uit je lichaam. Klik om te vergroten... Oké, bedankt voor de tip. Is het nou eigenlijk gevaarlijk om alcohol te drinken vanwege het uitdrogingsgevaar, of heeft het andere bijwerkingen door de combinatie? In het 1e geval zou je denken dat je het dan met extra water zou kunnen verhelpen.. Vrouwtje_Amsterdam zei: Gast misschien er even bij zeggen dat ie niet die hele mitsu naar binnen moet gooien aangezien het zijn eerste keer is???? @pietbull: Weet je hoe sterk je mitsu's zijn? Meestal zijn ze tussen de 180mg en 220mg. De helft is meer dan genoeg. Als je klein bent is een derde al genoeg soms. Het is sterk afhankelijk van hoeveel je weegt, of je een lege maag hebt of volle maag, hoe sterk de pil is, de omgeving, en hoe gevoelig je voor mdma bent, hoelang geleden het was je laatste keer hebt gedaan of het je eerste keer is. Heb je al gekeken op jellinek.nl? Daar staat waar je rekening mee moet houden! Klik om te vergroten... Nee ik heb ze niet laten testen, dus ik weet niet exact hoeveel MDMA er in zit. Is het verstandig om eerst een halve te nemen, en als die goed bevallen is de andere helft? Ik was namelijk niet van plan om er meer dan 1 te nemen. Ik heb namelijk wel eens gehoord dat wanneer je 'm breekt, je de pech kan hebben dat het bij een mengselpil met speed je precies de 'speedhelft' hebt zeg maar. Maar dat leek me ten eerste al een zeer kleine kans, en voor zover ik weet zit er in de pillen die ik heb geen speed.."
"Oké dan, bedankt voor het advies. Maar kan ik wel blowen of drinken om, zeg, 22:00 en dan de X pas om 2:00 nemen? Want om de hele tijd niks te gebruiken vind ik ook weer zoiets, dan ga ik kiezen denk ik"
"Dimension4 zei: iig veel plezier met de 1e keer Vanavond zelf ook lekker genieten Klik om te vergroten... Dankje! Jij ook een goeie jaarwisseling"