Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is jammer genoeg de waarheid anders had ik zelf op de blaren kunnen zitten.En de jongen die dit gedaan heeft is gevonden het gaat om 2 pillen 240 mg per stuk dus in het totaal 480 mg en uit bloed onderzoeken die ik gehad heb is dat naar boven gekomen dat het om xtc ging ik ben hier nu pas gekomen om dat ik alle paden al bewandelt heb en ik eigenlijk niet mocht google naar me klachten want dat zou het alleen maar erger maken volgens het spreekuur voor party drugs vandaar nu pas"
"Maar die dag voelde ik me zwaar duizellig en en gevoel of alles heel zwaar was"
"Ik heb het al meer als 3 maanden dus die weken gaan hem niet meer worden kan het echt een jaar duren voor je weer kan slapen ? De rest van de klachten trek ik wel maar van dat niet slapen wordt ik gek. en nee heb het niet geproefd. Jammer genoeg anders had ik me cola wel weg gegooid en zo als ik al zij nooit drugs gebruikt dus kende de smaak ook niet"
"Het is 480mg geweest en ben echt eerlijk geweest ben een volwassen man van 34 en ja had zeker al een paar borrels op het spreekuur weten het ook even niet en zegen ook dat ik het even uit moet zitten en misschien beta blokkers moet nemen maar ik vindt het gewoon erg zwaar en zeker op mijn gezin heeft dit een grote inpact"
"Ik kan wel goed in slapen maar ik slaap de 1x 3 kwartier en de andere keer 1,5 uur"
"Ja heb afspraak bij een slaapneuroloog dus dan hoor ik wel wat der gaat gebeuren maar ga me der niet meer druk om maken ik ga gewoon door en zie wel waar het schip gaat stranden dat is het enigste en het beste wat ik kan doen me systeem moet gewoon weer resetten dat kan even duren maar we moeten door"
"Goeden avond allemaal ik heb een groot probleem ik ben op 6 juli naar een festival geweest en daar heeft een grappen maker 2 xtc pillen 480mg in me drankje gedaan ik had nog nooit drugs gebruikt sinds dien heb ik een hoop klachten ik kan niet meer slapen heb het gevoel of ik in me bed getrokken word rillingen over me lijf depersonalisatie en hoofdpijnen en steken in me hoofd hoge hartslag gedurende de hele dag van 111 ben al bij de huisarts geweest maar die heeft geen verstand van deze klachte dus die heeft me al aangemeld bij landelijk spreekuur voor partydrugs heb al contact met hun maar de enige tip is accepteren van de klachten en rust maar als je niet slaapt heb je ook geen rust. ook ben ik al bij de neuroloog geweest en hersen scan gehad en bloed onderzoeken Heb al slaap medicatie gehad alles maar niks helpt gebruik ook al vitamine c l typtofraan hebben jullie tips voor mij om hier mee om te gaan en een idee hoe lang het gaat duren voor de slaap terug komt en de rest van de klachten verdwijnen want het duurt nu al erg lang en ik wil gewoon weer leuke dingen kunnen gaan doen met vrienden en familie en dat gaat echt niet op dit moment"
"Dankje wel ik hoop het ook heb je ook nog tips eventueel voor sneller herstel en of het gejaagde gevoel te verminderen doe al ademhaling oefeningen werkt weinig"