Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je zeker weet dat je hard genoeg traint en regelmatig(om de 6 weken) een nieuw train schema volgt dan is je voeding niet op orde. Je moet een goede balans hebben tussen koolhydraten, eiwitten en goede vetten vetten. Daarnaast zijn er veel voordelen met 5 a 6 kleine maaltijden op een dag eten inplaats 3 grote. Het is belangrijk hoeveel je eet en wat wanneer. Het afstellen gaat moeilijk als je niet weet wat je energie(kcal) behoefte is. Er is daar gelukkig wel een methode(Harris Benedict) voor om dat te berekenen. Harris Benedict's formule houd ook rekening hoe vaak je sport of niet. Veel mensen maken de fout door maar gewoon te beginnen te trainen en denken niet of genoeg aan voeding. Je moet echt tijd besteden aan een voedings schema al zijn er op internet en boeken genoeg handvaten om je opgang te helpen. En als je dan een schema hebt is het alsnog afwachten of de basis verhouding waar je mee kan beginnen wel voldoen, of dat je juist meer/minder van het een of ander moet hebben omdat ieders lichaam verschilt. Ik heb zelf ook aardig wat tijd besteed aan voeding en dan uitproberen voordat ik het goed heb, en nou ben ik goed op weg voor een sixpack. En het lijkt me logisch maar voor de zekerheid zeg ik het toch maar.. Frisdrank/Alcohol moet je hoogstens nuttigen op die paar cheat momenten die je kan hebben en zal het drinken voornamelijk dus bestaan uit water, koffie/thee. Een smoothie kan natuurlijk wel maar een gewoon stuk fruit eten is meer aan te raden omdat je niet echt een vol gevoel krijgt van een smoothie. En light producten zijn ook niet goed omdat waar in het origineel nog gewone suikers zit die je lichaam goed kan verbranden als je niet boven je behoefte uitstijgt(wat je dus al wel snel doet), in die light producten zitten zoetstoffen en andere rotzooi waar je lichaam gewoon niet weet wat hij er mee moet doen en slaat hij het op als vet. Voor meer info en bronnen zul je toch echt zelf onderzoek moeten verrichten, aangezien ik eigenlijk al langer met deze post bezig ben dan mijn bedoeling was! Succes!"
"Ik las dat naast 3 tot 4 uur niks gegeten te hebben voordat je truffels gaat nemen, je ook geen vitamine c in je lichaam moet hebben. Betekend dat voor de hele dag of dat als je niks meer gaat eten als voorbereiding voor de trip, je ook geen vitamine c binnenkrijgt door middel van een bruistablet of iets?"
"KoxBox zei: MoonChild zei: Ik las dat naast 3 tot 4 uur niks gegeten te hebben voordat je truffels gaat nemen, je ook geen vitamine c in je lichaam moet hebben. Betekend dat voor de hele dag of dat als je niks meer gaat eten als voorbereiding voor de trip, je ook geen vitamine c binnenkrijgt door middel van een bruistablet of iets? Klik om te vergroten... Waarom zou je geen vitamine c in je lichaam mogen hebben, wie heeft je dat wijsgemaakt?? Wat vaak gezegd wordt is dat je door vitamine c in te nemen, je uit een "bad" trip kan geraken en van die dingen... Wat natuurlijk onzin is, dus je moet je geen zorgen maken. Klik om te vergroten... Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen over dat je geen vitamine c in je lichaam moet hebben. De verkoper in de smartshop vertelde me wel dat vitamine c helpt om uit een bad trip te komen. Dit klopt niet omdat?"
"KoxBox zei: Omdat niets je uit je bad trip kan halen, dat is gewoon een fabeltje. Ik heb het dan over voeding of drank, alleen jij kan jezelf uit een bad trip halen. Praten met iemand, of je op iets anders concentreren wil al wel eens helpen. Maar als je in het diepe wordt gesmeten ben je echt alleen op jezelf aangewezen. Ik heb het ook nog geloofd dat vitamine c je uit je bad trip kan halen, ik heb het aan de harde hand mogen ondervinden dat dat niet het geval is. En velen zullen dit bevestigen. En no offence maar de meeste smartshop personeelsleden weten de kloten over wat ze praten, en al zeker als het over paddo's gaat (nu truffels natuurlijk). Klik om te vergroten... Daarom is het dus extra belangrijk om ervoor te zorgen dat de omstandigheden perfect zijn als je truffels gaat gebruiken."
"Ik heb gister de truffels gebruikt(Philosophers stone), en hoewel ik me erg vermaakt heb vond ik het al best snel afgelopen! Ik nam ze in om 5 voor 6 en rond negen uur was het al afgelopen. Nou vroeg ik me af of het kwam door de dingen die ik tijdens mijn trip at. Ik heb het volgende gegeten tijdens de trip. -Rode druiven -2 broodjes met ham & kaas -studentenhaver en ik dronk wat vruchtensap."
"Twilight zei: Het zou kunnen dat die boterhammen er voor hebben gezorgd dat je spijsvertering door is blijven gaan en dat daardoor je trip is verkocht, door de vrijgekomen voedingsstoffen. Tenminste, dat is een gok van mij, ik weet hier eigenlijk niet zo veel van, maar ik kan geen andere reden bedenken voor de korte duur van je trip. Hoeveel gram truffels heb je genomen als ik vragen mag? Ik eet en drink doorgaans nauwelijks tijdens het trippen. Klik om te vergroten... Het was 15 gram."
"Twilight zei: Truffels zijn geen rip-off, werkt precies hetzelfde als paddestoeltjes, alleen net wat anders. 'Veiliger' als je het mij vraagt. Maar ik vermoed inderdaad dat het door dat eten kwam dat je zo snel weer neerdaalde. Hou het de volgende keer bij wat chocola en niets meer. Klik om te vergroten... Drinken is wel okay?"
"KoxBox zei: MoonChild zei: Twilight zei: Truffels zijn geen rip-off, werkt precies hetzelfde als paddestoeltjes, alleen net wat anders. 'Veiliger' als je het mij vraagt. Maar ik vermoed inderdaad dat het door dat eten kwam dat je zo snel weer neerdaalde. Hou het de volgende keer bij wat chocola en niets meer. Klik om te vergroten... Drinken is wel okay? Klik om te vergroten... Nee je mag absoluut niet drinken! 1 slok en je bent weer nuchter! Klik om te vergroten... Lol sarcasme!"
"KoxBox zei: Nee ik was serieus... Frisdrank krijg je waarschijnlijk toch niet binnen want dat smaakt echt veel te chemisch, water daarentegen is echt heerlijk. En wat ik altijd aanraad is smoothie van tropicana met aardbeien en banaan! Klik om te vergroten... Wordt je nou wel of niet nuchter van drinken tijdens de trip?"
"leppeh zei: Nee, en ook van eten word je niet nuchter. Misschien dat je je minder ver 'out there' voelt door een handeling uit te voeren die zo bekend voor je is als eten, maar de hoeveelheid actieve stof in je bloed wordt niet lager doordat je eet of drinkt. Klik om te vergroten... Heb jij dan wel enig idee wat ervoor zorgde dat mijn trip best kort was?"