Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij. Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet)."
"Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?"
"ok dus zo zit dat. Fair enough"
"Tijdje geleden dat ik dit topic opende en ook tijd geleden dat ik hier op dit forum ben geweest. Feit is evenwel dat ik het nog steeds nooit geprobeerd heb en ben evenwel nog steeds erg benieuwd. Zijn er mensen uit het Amsterdamse of die er vaak komen die mij iets kunnen aanbevelen waar je het beste kunt kopen of die regelmatiger hebben geprobeerd om te zien hoe e.a. gaat? want in mijn eigen sociale kring is dit uit den boze om dit te proberen."
"Hoezo, Is Candy dan geen genorsgebruiker meer? Btw de eerste keer laat nog steeds op zich wachten waarschijnlijk lijkt het mij te risicovol om het te doen vanwege al de slechte verslavingsverhalen die ik hoor...."
"Hoi, Heb al het nodige gelezen over coke en wil het maar eens een keer proberen. Kunnen hier wat eerste ervaringen neergezet worden? Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?"
"Hoi, Vrienden genoeg maar dat zijn allemaal nette burgers dus die zouden het niet echt apprecieren als ik even met hen een lijntje zou snuiven sterker ik zou verbannen worden"
"Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden ). Liefst omgeving amsterdam. en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen. ik koop het netjes zelf."