Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is zeer onverantwoordelijk om met pleisters te gaan knippen of om ze te misbruiken. De pleister die je hebt (12 ug/u) zijn het minst sterk. Meesten denken dat er (12x72uur=) 864ug Fentanyl inzit. Maar na 72 uur gebruik blijft er ongeveer 60% Fentanyl over. Een 12ug/u pleister bevat namelijk in totaal 2550ug Fentanyl. Om een beeld te schetsen: 10ug Fentanyl staat ongeveer gelijk aan 10mg Oxycodon. 1 pleister bevat dus 255x! oxycodon tabletten van 10mg. Een pleister onder de tong leggen of knippen is daarom streng af te raden omdat een overdosis zeer aanwezig is. Wanneer je een pleister knipt en dan op de huid plakt versneld de opname en is er geen controle over de hoeveelheid Fentanyl dat wordt opgenomen. De enige veilige manier om pleisters te gebruiken is door ze heel op te plakken en dan nog zou ik ze niet recreatief gebruiken. Ik zou Kratom aanraden, maar als je echt Fentanyl wilt doen, gebruik dan tabletten, het is echt geen kinderspul en omdat het om microdoseringen gaat heel moeilijk te doseren."