Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MaryJuanna zei: Heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen dus sorry voor onnodige of dubbele reactie, heb er bovendien niet HEEL veel verstand van hoe de stoffen in een pil werken, maar mijn reactie is: Wat voor zieke geest maakt in godsnaam dit soort tikkels? Klik om te vergroten... Wat jij zegt spookt ook echt door mijn hoofd heen: Wanneer je weet dat er mogelijk mensen kunnen sterven door wat jij maakt, hoe kan je dan nog slapen?"
"mikedutch zei: Ik ga aankomend weekend effe lekker uit mijn dak in Moscow bij Armin.... En ja, daar hoort een pilletje bij. Nou moet ik toegeven dat ik niet iemand ben die regelmatig drugs mee de grens over neemt. Maar ik wil wel graag deze avond een xtc pil tot mij nemen. Slechts één pil.... waar hebben we het over ? Maar ja, mensen in het buitenland denken daar vaak anders over. TIPS ????? Niet doen ??? wel doen, en dan ????? Klik om te vergroten... Ik zou het gewoon niet doen. Rusland is een ander verhaal dan Nederland."
"Geachte lezers, Ik heb thuis een aantal pillen liggen, waar ik niet van weet wat er in zit. Ik weet dat het erg onverantwoordelijk klinkt, maar ik heb de komende dagen geen tijd om deze te laten testen. Misschien dat iemand hier ervaring met de pil heeft. Het is een lichtblauwe pil met een Mitshubisi logo. De pil is rond en heeft een paar blauwe spikkels. Ik heb hem in Rotterdam opgepikt. Alvast bedankt!"
"Wow! Dat is de pil die ik hier heb liggen... Die van mij heeft alleen een deelstreep achterop, maar dat zal niet zoveel uitmaken. Laat ik die maar lekker niet nemen. Bedankt!"
"MaryJuanna zei: Daar heb je inderdaad gelijk in! Maar vind het persoonlijk niet echt een toevoeging aan dit topic, als ik die pillen had en ik zag zo'n artikel erover, wist ik genoeg, of hij er nu een beetje of meer op lijkt: Niet innemen Klik om te vergroten... Ik ga ze ook niet nemen. Misschien dat ik ze alsnog laat testen, en als het echt zulke rotzooi is gooi ik ze gewoon weg. Verder lijkt me de kans dat ik andere pillen heb dan in dat artikel wel heel erg klein."
"Jan Smit zei: Klik om te vergroten... En hoe bedoel je dit?"