Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Toen ik 15 was gingen mijn ouders scheiden.er was heel Veel ruzie bij ons thuis. Ik zat de laatste tijd niet meer in mijn Vel. Het begon bij 1 keer blowen. Als ik blow voel ik me beter. Aleen nu blow ik eigenlijk iedere dag. Af en toe 2 ip een dag.aleen soms Ook wel 8.ik ben nu 16. En ik denk dat als ik zo doorga Dat school etc eronder gaat lijden. Heeft iemand advies voor mij alvast bedankt"