Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met dat spul heb ik zeer goeie ervaringen. Je ontspant er de hele avond mee, het verlaagt uren lang de stress en vergroot de geluksstofjes productie in je brein. Je gaat er ook wat van dubbel zien beetje, en in hoge dosis ben je high en kan je trippen. dit trippen vind ik fijn, want het is wat droomachtig, en kan inzichten en tips geven. mij gaf het dit wel, en een andere kijk op iets of er kan een boodschap in je trip zitten. je raakt wat verdooft, gaat wat moeilijker lopen en praten maar dit vond ik niet erg storent en ging gewoon okee uiteindelijk. je word wat slomer langzamer en relaxter, het thuis gebruiken en erbij op de bank liggen vond ik het fijnste met de tv aan. het tv kijken daar trip je tegelijkertijd ook wellis over , omdat je zintuigen het echter beleven! is bijzonder. je raakt wat meer verzonken in je gedachtes en de tv, en kan alles wat beter loslaten om je heen, en daardoor gaat de tijd wat sneller en kan je meer in iets opgaan! Tevens lukt het slapen erna haast altijd nog! hou wel rekening mee dat het spul 1.5uur halfwaarde tijd heeft, dus het duurt 1.5 voordat de helft uit je lijf is. Dus enorm high gaan slapen, lukt soms nog niet en is niet aan te raden."
"achteruitkoprol123 zei: Voel je je de dag daarna gewoon weer fit? Of heb je een kater etc Klik om te vergroten... Ja je krijgt er geen dip of kater van!! heb het zovaak al gebruikt, je slaapt er ook goed van zonder problemen. Zoek wel op google tips voor langdurig en veel ketamine gebruik, als je het een lange tijd vaak gaat gebruiken."
"Hoi iedereen, Ik heb nu meerdere malen meegemaakt dat ik tripte door wiet. Ik zag alles gewoon normaal zoals het hoort dus geen gekke kleuren of vormen, maar er kwam een trip voorbij met automatische op volgorde gedachtes, O.a dat alles goed kwam met mij, en dat mijn mindere kanten, ook myn sterkere kanten zijn en voordelen kunnen hebben. Ook kreeg ik advies (ik ben een muzikant) om via youtube veel geluiden aftehalen haha Ik heb dan wel ayahuasca gebruikt, en dmt en truffels en hier tripte ik juist niet van / nooit"
"MK-ULTRA zei: Herken de loop van gedachten zoals je hier beschrijft. Bij mij ging het alleen de andere kant op, alle angsten en onzekerheden werden uitgelicht. Heftiger en moeilijker dan 9% van de psychedelische ervaringen die ik heb meegemaakt. Ik vind je overigens niet gehaast of onduidelijk overkomen... Klik om te vergroten... Klopt, ik ervaar ook weleens een badtrip met wiet of ketamine wat ik ook wellis gebruik. ik kreeg vandaag een mooie tip van een vriendin die al heel haar leven drugs / cocaine gebruikt, en dat is een leuk spelletje te spelen op je mobiel om een positieve drugs ervaring te hebben"
"4EverChemical zei: Ik ben heel vaak naar ayahuasca sessies geweest, interesse in psychedelica was gewekt na het lezen van de boeken van Carlos Castaneda. Na, of eigenlijk tijdens de 1e keer dacht ik dit doe ik nooit meer! Had geen idee wat er met me gebeurde en viel flauw van angst. Tijdje op een matje liggen trillen en vechten om er maar bij te blijven, mijn god wat een hel, haha. Maar de volgende dag! Wow had me nog nooit zo sereen en levendig gevoeld. Zo nog een paar moeilijke sessies gehad en het werd uiteindelijk makkelijker om me er aan over te geven. Ik vind het zelf een wonderlijk medicijn dat je heel goed kan helpen positieve richting aan je leven te geven. Intentie meenemen in zo'n sessie kan heel belangrijk zijn, dus heb je de intentie te stoppen met medicatie of andere gewoontes kan de Aya je laten zien wat er nodig is en/of je in het proces werpen om te helen wat er onder die gewoonten ligt! Klik om te vergroten... Ja het is heel vaak met drugs welke mindset en gedrag je tijdens de drug inname hebt. dat bepaald vaak of het een goeie of slechte ''vibe'''word merk ik. ik heb het idee dat de therapeutische trip gedachtes ook zelf ergens word gemaakt in je brein, waar je dus ook eerder aan hebt gedacht in het verleden"
"4EverChemical zei: Ik ben heel vaak naar ayahuasca sessies geweest, interesse in psychedelica was gewekt na het lezen van de boeken van Carlos Castaneda. Na, of eigenlijk tijdens de 1e keer dacht ik dit doe ik nooit meer! Had geen idee wat er met me gebeurde en viel flauw van angst. Tijdje op een matje liggen trillen en vechten om er maar bij te blijven, mijn god wat een hel, haha. Maar de volgende dag! Wow had me nog nooit zo sereen en levendig gevoeld. Zo nog een paar moeilijke sessies gehad en het werd uiteindelijk makkelijker om me er aan over te geven. Ik vind het zelf een wonderlijk medicijn dat je heel goed kan helpen positieve richting aan je leven te geven. Intentie meenemen in zo'n sessie kan heel belangrijk zijn, dus heb je de intentie te stoppen met medicatie of andere gewoontes kan de Aya je laten zien wat er nodig is en/of je in het proces werpen om te helen wat er onder die gewoonten ligt! Klik om te vergroten... Klopt je slaap kwaliteit en energie level is sky high na ayahuasca, vooral als je dan een goed nummer aan zet. maar helaas was dit van tijdelijke duur, bij mij. dus de positieve effecten van ayahuasca waren niet lange termijn. ik had geen trip ook. meest drugs zijn na 3 dagen uit je lijf zoals bijna elk stofje, jammer dat de effecten toen weg waren. maar volgens vele kan ayahuasca daadwerkelijk lange termijn verbeteringen geven. dit bleek ook uit onderzoek door mensen met ayahuasca te onderzoeken met een FRMI hersenscanner. (Zie youtube)"
"Casrus zei: Ben naar een weekend geweest en we hebben twee sessies gehad. Was indrukwekkend... maar zoals ik daar al heb gezegd kende ik psychedelica al. Vond het het geld meer dan waard, maar ben nooit teruggegaan. En het ís me toch een pot walgelijk! Kotsen. Kotsen. Kotsen. Klik om te vergroten... het smaakt idd enorm verschrikkelijk haha!!!! wat dat betreft zijn er drugs met betere gebruikersinnames. Ik voelde een en al liefde en warmte tijdens de ayahuasca. zat urenlang blijkbaar te lachen om niks, dat hielp de andere in de groep met hun moeilijke trip."
"Hoi hoi iedereen, Ik ben een paar jaar geleden gaan zoeken of er ook lange termijn verbeteringen mogelijk waren aan mijn humeur (ik was zeer zwaar gestrest en kon me niet meer ontspannen en was enorm somber dit duurde uiteindelijk 8 jaar lang) risperidon Ik ben hiervoor bij een psychiatrisch ziekenhuis geweest. Alles heeft niet geholpen. Behalve 1 medicijn risperidon, dat hielp wel goed, maar nog steeds voelde ik me zeer rot. neurogenese Ik ben toen gaan googelen, of er iets bestaat waarbij je niet elke dag iets hoeft intenemen om er effect van te merken. dus langdurige verbetering. En dat bleek te bestaan; Neurogenese. Het betekent dat je brein in staat is verbindingen te herstellen wat resulteert in een verbeterd humeur, verder doet het niks anders. Ik ben eind 2020 begonnen met een paddenstoel supplement genaamd: lions mane. (Het goedkoopst te koop bij weightworld.nl) Dit supplement staat enorm bekend om zijn neurogenese en lange termijn effecten, ik las er veel onderzoeken en gebruikers over. Dit supplement heeft me van een zeer chronische gestresde jongen, naar een zeer rustige jongen gemaakt. Mijn stress levels zijn een stuk '''gewoner'''geworden, maar het is nog lang niet normaal te noemen mijn stresshormoon functie. wiet en neurogenese Uiteindelijk vond ik dat naast dit supplement, ook veel andere supplementen en drugs neurogenese creëren. Ik heb de laatste weken wiet gegeten. Ik heb 1 gram wiet gekocht, en dit gedoseerd, en in de oven 20 minuten op 140 graden gedaan. Daarna met drinken het opgedronken en ingeslikt. let op; op lege maag. Ik merkte na 2 uur een zacht gevoel in me buik, en de stress was ook minder. de dagen erna dat ik geen wiet gebruikte ervaarde ik nogsteeds een veel beter humeur dan voordat ik de wiet innam. terwijl wiet na 3 dagen wel weg is. Dit zou moeten komen door de neurogenese. zelfs 1 a 2 weken na gebruik voelde ik me nog steeds een stuk beter en vooral rustiger. Hierbij een onderzoek wat dat ook duidelijk bevestigd: Cannabinoïden en neurogenese: de beloofde oplossing voor neurodegeneratie? -PMC (nih.gov) ik zelf merk heel goed of ik me eigen beter voel door iets of niet, want ik merk heel snel verschillen op, misschien is dit bij andere moeilijker te pijlen omdat ze meer emoties voelen en zich erg wisselend voelen. conclusie Drugs kan mooie dingen doen, en mensen helpen. steeds meer word dit ook bevestigd en onderzocht voor psychiatrische mensen. Zoals bijvoorbeeld ketamine nu een geregistreerd geneesmiddel tegen depressie is. Uiteraard moet het niet worden misbruikt, en moet iemand geen junkie worden maar het therapeutisch, slim, en gedoseerd gebruiken. sommige drugssoorten geven meer risico dan de ander. Andere soort inname mogelijk ander effect soms kan andere vorm van toedienen van drugs een ander effect geven of meer helpen. Ik heb namelijk het doorgeslikt en niet bijvoorbeeld gerookt. ik heb het ook een tijdje gevapet maar dit effect was ook anders dan eten. het gaf een slechter effect, en ook moest ik 1 uur hijssen daar werd ik uiteraard gek van."
"Hey iedereen, Ik merk dat ik geen effecten meer merk van XTC, omdat ik het te vaak heb gebruikt, of andere drugs heb gebruikt waardoor de '''neurotransmitters uitgeput zijn'' Nu is mijn vraag, kan je 5MAPB Wel vaker gebruiken, met elke keer de euforie? En is het goedkoper dan XTC *modknip* En wat is het verschil met 6mapb? Ik vind trouwens de smaak van de 5mapb hetzelfde als de zoute bittere smaak van xtc, volgens mij is het zowat het zelfde denk ik? alvast bedankt voor jullie meningen"
"Mevrouw Pløp zei: Ik heb prijzen en verkooppunt uit je post verwijderd. Lees de forumregels even goed door, want dit keer krijg je een waarschuwing maar een volgende overtreding van forumregel 1 is een permanente ban. Verder raad ik je aan ook de zoekfunctie even te gebruiken. Klik om te vergroten... Okee dankjewel voor het advies, Dat wist ik niet, klinkt logisch haha! Ben net nieuw. Ga het proberen te onthouden, en anders eigen schuld. Fijne nuchtere/niet nuchtere dag gewenst!"