Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjess33 zei: Ik help je even uit de droom. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Het is helemaal hetzelfde. Dat jij je er verschillend bij voelt is een placebo effect. Ga nog maar verder goed op deze site kijken want het is toch echt al vaak uitgelegd hier. Het is een fabeltje dat het verschillend is. Een xtc pil bestaat uit MDMA en een bindmiddel om er een pil van te kunnen maken. Er is dus geen verschil tussen xtc en MDMA. Klik om te vergroten... Van verschillende mensen hoor ik dat ze er juist meer opgewekt van worden, vandaar mijn vraag. Echter is dit onderwerp inderdaad vaker besproken, maar mijn klachten die zich erbij afspelen niet . Toch bedankt voor je reactie!"
"Hoi allemaal, Dit is mijn eerste bericht op deze site, maar ik kon nergens echt iets vinden over de verschillen in het gevoel van xtc en mdma in poedervorm. Ik ga regelmatig naar feesten met hardere stijlen, en daar hoort zo nu en dan wel een pilletje bij ;p. Ik heb vrijwel elk feest last van lage rugpijn, ik ben namelijk HSP en heb bij de grotere feesten veel last omdat ik de energie van andere mensen onbewust oppik. Pijnstillers, en steunzolen werken niet, maar vaak als een pilletje goed werkt en ik lekker ga, valt de rugpijn niet op omdat ik daar dan absoluut niet mee bezig ben. Vaak komt wil ik vaak wil zitten, maar stiekem wil ik toch lekker stampen. Nu is mijn vraag; hebben jullie met pillen ook sneller zin om te zitten? Vinden jullie mdma fijner werken als het gaat om los willen gaan en alleen maar willen dansen?"