Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik vind het helemaal niet raar dat je dat eng vind. Je hebt het al een hele poos op eigen houtje gedaan dus waarom zou je het nu weer met een hulp middel doen? Maar als dit jou helpt om van die enge gedachtes af te komen zou ik het zeker overwegen want die enge gedachtes wil je al helemaal niet. Ik heb tot nu toe nog geen lot genoten gevonden maar ben wel verhalen aan het lezen van mensen zoals jij! Dat helpt mij weer mijn partner beter te begrijpen en hem te kunnen helpen waar ik kan."
"Goede morgen Syl ! Ik heb me hier aangemeld omdat ik partner ben van een verslaafde. Ik was op zoek naar mede partners van zeg maar. Maar ik kwam jou verhaal tegen en begon te lezen. Wat een bewondering en diepe respect heb ik voor jou! Wat je al niet heb mee gemaakt en hoecje nu vecht om weer baas over je eigen leven te zijn zonder al die rot hulpmiddelen ( drugs) Dankzij jou verhaal begrijp ik iets meer wat er in iemand omgaat die verslaafd is. Het wel willen maar niet eerlijk kunnen zijn. De drang om toch weer... maar jou is het gelukt om niet weer... Ik wil je een hele dikke knuffel geven van hier uit. En ik hoop oprecht dat je alles wat je ex je ooit heeft aangedaan, een plekje kan geven. Vergeten zul je het nooit. Maar hoop dat je ooit weer voor de 100% verder kan met jou leven samen met je dochter. Liefs"
"Goedemorgen Syl, ik hoop dst je vannacht eens lekker geslapen hebt. Is het mogenlijk dat je, als je besluit aan de antidepressiva begint, vraagt of je eerst mag beginnen aan een lichte vorm hiervan? Gewoon om uit te proberen of dat ook helpt. Om alleen de scherpe randjes eraf te halen zeg maar. Wat heb ik toch een bewondering voor je. Als ik je in mijn leven als vriendin had, had ik je door dik en dun gesteund. Ik hoop zo dat je hieruit gaat komen. Je komt over als een sterke vrouw die nu weet wat ze wilt. Ik vind het echt knap hoe jij doorzet! Ga zo door!!"