Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Jou eerste pil mijn eerste was met mn neef maar daar heb ik eigenlijk niks van gevoeld dus beschouw ik het eigenlijk niet als mn eerste pil dus mn eerste keer dat ik iets voelde was met kameraden als we naar t'stad reden met de trein . het waren witte dolfijntjes, ik had er 1 binnen . voelde het niet derect , was wl blij enzo maar pas als ik me rechtzette had ik het door dat het aan het werken was want voelde precies alles naar beneden zweven (...zalig... ) ik praate die nacht met mensen die ik niet kost enz maar ze hadden wl wat bang want je zag het wl aan mijn pupillen"