Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alcohol en oxazepam."
"Chris Pontius zei: Palm zei: alcohol en oxazepam. Klik om te vergroten... Dat ik dit nog eens heb mogen lezen Klik om te vergroten... wat is daar zo geweldig aan?"
"Chris Pontius zei: Zoals jij zelf al zei : Palm zei: je weet niet hoe het is. Klik om te vergroten... Maar dit keer van mijn kant. Klik om te vergroten... je wilt dat ik kapot ga he? dat wil iedereen..."
"Re: ÃŒk beleef alles niet echt meer.. Dat heb ik ook dat ik alles niet meer echt beleef, alsof ik in een zwarte luchtbel zit waar ik niet uitkan, een luchtbel die ik niet kan sturen. Het is zo'n twee jaar geleden begonnen toen ik bijna in een psychose zat, ik had toen nog nooit drugs gebruikt.."
"Re: ÃŒk beleef alles niet echt meer.. TrippyShit zei: Palm zei: Dat heb ik ook dat ik alles niet meer echt beleef, alsof ik in een zwarte luchtbel zit waar ik niet uitkan, een luchtbel die ik niet kan sturen. Het is zo'n twee jaar geleden begonnen toen ik bijna in een psychose zat, ik had toen nog nooit drugs gebruikt.. Klik om te vergroten... Dat is wat anders. Dit komt door drugs.. Klik om te vergroten... kan het dan niet met een psychose te maken hebben? je kunt ook een psychose door drugs krijgen.."
"Re: Ìk beleef alles niet echt meer.. W.F.L. zei: Lol, dit (en het verhaal van TrippyShit) klinken echt als een psychose.. Vooral blowen kan een trigger zijn.. Als je echt zo'n drugsgerelateerde psychose gaat oplopen (dus niet een psychotische toestand van 1 week lang als je teveel hebt zitten basen) dan gaat dat heel langzaam aan. Vaak gekoppeld aan andere probleme zoals stress en SLAAPTEKORT. Eerst komt het gevoel alsof je alles niet echt meemaakt, daarna paranoia, hallucinaties, etc.. Als je blijft door doen zoals nu. Kap of minder SERIEUS met drugs of je gaat spijt krijgen. Gebruik GEEN ketamine, salvia, wiet, LSD, MDMA, etc.. Wil je toch nog INFREQUENT GEBRUIKEN neem dan iets als GHB wat niet zo van invloed is op je geest. Klik om te vergroten... Dat heb ik twee jaar geleden heel erg gehad, alsof alles een droom was over straat lopen, helemaal paranoïa, denken dat alles zo moest zijn, denken dat ze je dit laten zien, terwijl het niet echt is, alsof alles voorgeprogrammeerd is, alsof ik het al zo'n zes of zeven keer meegemaakt heb, discussies in men hoofd, stemmen, achtervolgingswanen, zwevende tafels in men kamer, niet meer weten welke dag het is...."