Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben 2 weken geleden begonnen met een paddo kweek, nou gaat alles perfect. Kijk ik vandaag naar me kweekbak is er al een paddestoel klein beetje opengegaan. Hieronder foto's. Nou heb ik een paar vraagjes: Zijn ze rijp om te plukken? ( ik denk van wel ) Ik wil ze over 5 dagen (zaterdag middag) gaan gebruiken, kan ik ze het beste drogen of niet? Hoeveel zal ik pakken? 15 gram pp. Hoorde dat ik ze het beste klein kan snijden in in de soep gooien. Alvast heel erg bedankt voor jullie tips Bakje: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Paddestoel die open is:"
"De wiette kringetje onder aan de kop van de paddestoel laten overigens lichtjes los bij velen. Ik ga ze toch plukken denk ik vanavond, iemand antwoord op de vragen ?"