Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, De klachten zijn nog steeds niet afgenomen. Ik heb bloedonderzoek laten doen en vitamine b12 ligt het ook niet noch aan andere voedingsdeficienties. Ik heb vanmiddag weer een afspraak met de huisarts. @ Hermes, ik let heel goed op wat ik eet. Ben echt een gezondheidsfreak wat dat betreft op oud/nieuw na dan . Dit blijkt dus ook uit de resultaten van het bloedonderzoek.. Ik hou jullie op de hoogte."
"Hoi allemaal, Ik ben inmiddels een maand verder en de klachten zijn nog steeds niet voorbij. Ik heb bloedonderzoek laten doen op vitamine en werking schildklier daar kwam niets uit. Ik heb onlangs een vriend van mij gesproken die hetzelfde heeft ervaren. Voornamelijk dezelfde klachten: -alsof je droomt -Alsof je handen niet van jou zijn -Alsof alles in een keer roze lijkt. Hij heeft het 2 weken gehad na xtc gebruik, maar het trok wel weg bij hem. Ik hoop er maar op. Lijkt dat dit een vorm van depersonalisatie/derealisatie is. Al lijkt dit vaak op te treden bij angst en trauma's. Die laatste twee zijn wel het laatste waar ik last van heb.. Ik heb dinsdag weer een afspraak met de huisarts hierover, er is tot dusver nog niets uitgekomen omdat de bloedonderzoeken zo lang duurden. Ik hou jullie op de hoogte!"
"xsb- zei: hey vroeger nam ik heel veel xtc, toen ik t voor de eerste x had gedaan, bleef ik door gaan tot ik 5 gele sterke pillen ophad en bloed op mn beste vriend en mn broer zn gezicht zag, als je sterke mdma pillen heb is t mogelijk om er in te blijven hangen, ik ben nog zeker 2 maanden doorgeflipt geweest door die shit, kwam ook doordat ik er veel bij blowde en snoof, de enigste tip is ff stopppen met alles en niet meer aan denken dat deed ik ook en t werkt perfect, anders kan je in een psygose raken en dat is niet fijn! Klik om te vergroten... Hey xsb, Zijn de klachten die ik zojuist beschreef ook de wappie klachten die jij beleefde? Bedankt voor de tip, maar die was niet nodig. Ik heb drugs gebruiken in een klap afgeleerd. Als ik hier iets aan over hou dan weet ik niet of ik mezelf dat zo kan vergeven. Maar ja soms denk je pas aan de risico's als je ze ervaart."
"Hey beiden thanx, Ik ga zoiezo naar de huisarts als ik me maandag nog zo wappie voel. Heb veel op internet gezocht en kwam verder op HPPD en dat xtc de chemische samenstelling van je hersenen kan veranderen. Maar toch lijkt het me zeer sterk dat ik er iets door opgelopen heb gezien de minimale hoeveelheid ik tot me heb genomen. Ik hou jullie op de hoogte, fijn weekend nog!"
"Hoi allemaal, Ik hoop hier een antwoord te krijgen op mijn vraag. Ik gebruik 1 x per twee a drie maanden een pilletje, niet meer niet minder. In combinatie met alcohol, maar daarnaast ook zelfscola tussendoor. De pil pak ik nooit in een keer maar bijna altijd twee keer een halve omdat ik liever 'zacht ga' dan dat ik kei hard ga. Afgelopen weekend hetzelfde gedaan (laatste keer daarvoor was wederom 2 a 3 maanden) maar deze keer zelfs begonnen met een kwartje, en geindigd op driekwart. Die avond heb ik van 2 tot 10 uur beetje rond gestuiterd door het land, tussendoor zelfs nog geslapen, en de avond erop moest ik werken. Toen bleken de stoffen nog niet uitgewerkt, kan gebeuren, ik ben best gevoelig voor die dingen, vandaar het redelijk verantwoord gebruik. Nu ben ik een week verder en ik voel me nog steeds wazig. Kleurtjes, vreemde 3d waarneming, gevoelige huid je kent het wel. Je kunt begrijpen ik maak me zorgen. Als het geen nawerken zijn van dat milde avondje dan kan het een B12 deficiency zijn (ik ben zo goed als veganist) of een burn out. Ik probeer het een beetje te analyseren. Maar XTC kennende voelt het meer als dat.. Iemand hier ervaring mee?"
"Ik weet het niet. Maar we hadden ze van vrienden die ze ook al hadden gebruikt, al eerdere en op dezelfde avond. Zij hebben nergens last van."