Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het snuiven van ritaline werkt bij mij preventief, het is bij mij onderzocht in een kliniek. Het slikken ervan werkt ook alleen langzamer, dan heb ik alsnog pijn. LSD schijnt ook te werken en paddo s ook, je moet alleen wel tegen de bijwerkingen kunnen. Verplicht drugs nemen? Wil je dat??"
"Ik wil natuurlijk geen longaandoeningen door het snuiven van ritaline, ik doe het volgende, Voordat ik het snuif, snuif ik eerst wat water op zodat er zoveel mogenlijk deeltjes vastplakken. Daarna weer wat water. Eigenlijk maak je een oplossing in je neus. echt lekker is het niet ben er al aan gewend. snuiven is natuurlijk zowiezo nietzo gezond. Heeft iemand nog tips om ritaline snuiven zo min mogenlijk schadelijk te doen? het stofje moet in je neus blijven en daar opgenomen worden, ik zou het niet met grote kracht opsnuiven, dan komt er veel in je longen. Greetz, PSY_CLUSTER"
"PSY_CLUSTER Nou wat tijd verder, bedankt voor de reacties, Gaat prima met CH laatste jaar lichte aanvallen, snuif nog steeds Rithalin, het doet echt iets met mijn ch, alcohol is uit den boze, wekt ch op maar met rita geen probleem ik drink graag wijntje met vriendin, dat moet ik zonder snuiven niet proberen. Ook fel zonlicht is trigger maar met rita geen probleem. Die CH zit in je hoofd, links of rechts dus die rita moet daar zitten en niet in mijn maag overgens. Over lsd en paddo's is denk wel voor hoofdpercentage waar, van paddo's word ik angstig. En Kantlijn misschien kun je je ch licht triggeren, soort trainen zegmaar misschien kun je je zo op termijn verzachten. Greetz."
"Heey Gab, ik heb clusterhoofdpijn en gebruik drugs en medicijnen. Ik snuif dagenlijks ritalin dat helpt tegen mijn CH. Ik blow ook en drink bier. heb ook sterke benzo's Migraine is niet hetzelfde als CH!! Clusterhoofdpijn is veel erger(suicideheadache genoemd) Ik heb het 11 jaar weet er veel over. Extreem heftig veel pijn, dat wil je niet!!! dan maar me de kl**te snuiven. als je meer wil weten vraag maar. Greetz psy_cluster."
"Heey tijdsgenoten, hulp en/of advies is geboden!!!!!! Ik heb Clusterhoofdpijn, dat is een syndroom(horton). Het is vreselijk, als ik moet uileggen wat dat is: het is 10 keer erger als migraine in het gunstigste geval, en in het ergste geval wordt het suicideheadache(zelfmoordhoofdpijn)genoemd. Ik zit er ergens tussenin. De pijn is bizar heftig.Ik heb het ongeveer 10 jaar. Ongeveer 3jaar geleden heb ik speed gesnoven en tot mijn verbazing bleven de aanvallen weg. Met dat gegeven naar de neuroloog gegaan en die heeft mij ritalin voorgeschreven, 4 keer 10mg.(ik heb geen adhd) vanaf die tijd snuif ik het, vaak meer dan 40 mg. Geen pijn meer en als prettige bijwerking een lekker roesje. Graag wil ik jullie mening over dat snuiven, ik probeer dat zo verandwoordelijk mogenlijk te doen.Eerst snuif ik wat water in mijn neus en dan ongeveer 10mg rita, daarnaa weer wat water. Jullie zullen zeggen waarom slik je het niet gewoon? Maar als je CH heb is het van groot belang dat je medicijn zo snel mogenlijk werkt anders komt de aanval in alle hevigheid.Elke seconde telt.Daarom snuif ik het. Voor de nacht moet ik 100% zuurstof inhaleren dat breekt de aanval meestal af. Ik kan dan natuurlijk geen rita snuiven want dan slaap ik niet. Is het voor mij een wondermiddel? De pijn is weg en ik vind het roesje ook erg lekker. Kunnen jullie mij helpen? Er valt nog meer over te vertellen, maar voor mij geldt:ik doe alles om die pijn niet te krijgen!!! (ik hoop dat ik dit bizzarre probleem op het juiste forum heb geplaatst)"