Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kheb Tege Da Klein Joenk Nx Te Zegge Ciaaaooooo"
"'Rotzooien' Haha Te Grappig Het Enige Da Er Gebeurt Is Was Dus Kussen Xxxx"
"Ja Idd !! En Ptn Jong Bert....Ge Zijt Echt Nen Faler ! Wa Denkte Dak Ooit Medu Ging Verkeren ! Khebu Voor Mijn Deur Laten Staan ,, Terwijl Dak Thuis Was ! Bena AL MIjn Vrienden Hebben U Gezegt Daku Niet Moest Hebben ! En Dan Toch Diejn Foto Posten ! Veel Te Grappig.... En Wa Weete Gij Wadak Ik Pak !!! Nx ! Tenige Waar Gij Over Praat Is Dope !! en Stopt Me Da Ier Opda Forum Allemaal Te Zetten ! Zegget Asge Mij Ziet !"
"GoFu.ck A Goat Breezah ,, grappig ... je kent me niet eens . grappig zo via computer.... Faleeeeeeeeeeeeers !!"
"Is Het Waar Dat Ketamine Ghb Afbreekt ?"
"Ptnn Jong.... Gade Iedereen Wijsmaken Dak Medu Verkeerde Fwa ? Goooooeeee Bezeg ! LOL"
"Mensen Die Naar COmplex Gaan ?"