Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen zal mezelf even voorstellen, Mijn naam is K, 19 jaar en ga op vakantie midden juli met de bus richting spanje. Nu heb ik overigens nog nooit XTC gehad maar daar lijkt snel een einde aan te komen. ik heb nu Defqon's getest op 174-204mg maar we willen deze meenemen ''voor nog een betere avond''. - is dit slim? - kunnen we het ook (2x) (2 avonden) gebruiken in 8 dagen - hoelang duurt ongeveer een gemiddelde trip. Thanks alvast"