Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo stoners 8D Ben nieuw op dit forum en zal mijn ervaringen met me ouders en wiet beschrijven. Ten eerste, mijn ouders zijn tegen roken, wiet en drugs. Dan weten jullie dat alvast x'D SKIP deze alinea als je niet mijn geschiedenis wilt weten over blowen x'D Ik ben begonnen met roken op me 15de, aangestoken door vrienden, zoals de meeste rokers. Hier kwam mijn moeder na paar maandjes achter, was ze niet zo blij mee D=. Een maand nadat ik 16 was geworden, hadden ik en me oude[in de zin van, dat het niet meer me vrienden zijn] vrienden intresse in wiet. We hadden er al veel over gehoord in ons dorpje, omdat het gewoon vol zit met junkies. We hadden een dag afgesproken met iemand die wiet voor ons kon regelen en draaien, dit konden wij natuurlijk nog niet. Iedereen betaalde 10 euro voor 3 joints en een deel van een tulp. Ze probeerde ons bang te maken, met dat we skeletten zouden zien lopen etc. Nadat we allemaal een joint hadden gesmoked, gebeurde er niet veel. We zeiden voor de gein dat we dus die skeletten zagen lopen etc. Maar goed wij even fietsen ergens anders naartoe, het zwembad en daar de andere 2 joints op smoken. Nu begon ik me een beetje raar te voelen, maar verder niks. Uiteindelijk wij die tulp opgesmoked, nog steeds geen bizarre gevoelens of andere dingen. Ik dacht dat me 10 euro naar de kl*te was voor niks. MAAR 5 minuten later lag ik gestrekt op de grond. 1 woord: HEERLIJK! ik pleurde zo in slaap. Ik heb daar uiteindelijk 4 uur gelegen, toen me moeder op belde dat we gingen eten. Ik dacht oke relax. Totdat bleek dat mij fietsband lek was. Die oude vrienden hadden er op gereden en zelfs over me heen gereden, maar had er niks van gevoelt. Dus ik zo stoned als ik was gewoon op me velgen naar huis gereden. gelijk aan tafel geschoven. Daar pleurde ik met me hoofd in het eten 0_o. Mijn moeder vroeg of het ging, ik zei ja alleen een beetje moe & ging naar boven. 10 minuten later stond me moeder aan me bed of ik wat had gebruikt. Toen kon ik het niet meer ontkennen en heb ik gewoon de waarheid verteld. Ik kan me niet meer herinneren hoe me moeder reageerde op het eerste moment. Uiteindelijk de volgende dag gepraat met me moeder erover. en ik kreeg tot mijn verbazing te horen dat ze het niet erg vond als het maar in het weekend bleef. Nu 2 jaar later blow ik elke dag 1 a 2 joints. Ik zei tegen me ouders van: Als mijn schoolwerk er niet onder lijd en ik er rustig van word is het toch geen probleem? En ze stemde daarbij in, nahjah dit jaar nog maar 2 onvoldoendes gehaald dus het zit wel goed =] Daarbij heb ik PDD_NOS [ik ben licht autistisch] Dus de wiet is ook een soort van medicatie voor mij. PDD_NOS!"
"SittaMan zei: JunkXL zei: PDD_NOS zei: Hallo stoners 8D Ben nieuw op dit forum en zal mijn ervaringen met me ouders en wiet beschrijven. Ten eerste, mijn ouders zijn tegen roken, wiet en drugs. Dan weten jullie dat alvast x'D PDD_NOS! Klik om te vergroten... Wiet is drugs... Klik om te vergroten... nicotine ook... Waarschijnlijk bedoelde hij ... en andere drug ;P Klik om te vergroten... Ja ik bedoelde harddrugs, maar dan ben je zo stoned dat je dat er vergeet voor te zetten"
"Die vrouw die zei dat ze zelf ook jong was geweest.. etc. Heeft ze dat echt gezegt, of hallucineerde ze dat? Want dat is wel enorm vet als iemand zo reageert Beter dan iemand die vet tegen je gaat lopen schreeuwen of heel snel ervandoor gaat.. Zelf heb ik nog nooit paddo/truffels/andere hallucinogenen genomen... Te bang voor een bad trip D="
"Als je 3 uur achter elkaar blijft teamkillen bij een multipayer game[vb.bad company] Om zo je teammates te kunnen horen schelden in zoveel mogelijk verschillende talen"
"Haha, voorgedraaiden zijn alleen voor pro smokers of smokers die delen... Koop los wiet en doe een klein beetje in de joint, als je na het roken denkt dat je niet echt stoned bent draai je er nog één. Het kan ook zijn dat je een verkeerde manier gebruikt om te roken. Je kunt namelijk van 0.25g al een bad trip krijgen als je slecht rookt. Neem af en toe een hijsje, wacht tussen elk hijs mnimaal 10 seconden Just relax... Zorg dat je goeie omgeving hebt en de juiste mensen. Vooral nu het koud word, zorg ervoor dat je naar binnen kan... enkele tips van mij..."