Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in de laatste weken 2x coke 'gesnoven'. De laatste keer was vorige woensdag en was veel. Vraag me niet meer hoeveel, was in cominatie met 'lots of alcohol', dus das wat vaag... Nu heb ik sinds vrijdag echt veel last: ben super duizelig, kan me niet concentreren, denk constant na, ben onrustig, wil alleen maar slapen.......... Is dit normaal? Vandaag is het een week geleden, dus ik kan me moeilijk voorstellen dat de gevolgen zich zolang laten gelden.. Vooral die duizeligheid en concentratieprobs zijn hatelijk, moet namelijk vrijdag een essay indienen, en zo graak ik nergens :P .. Kan er mij iemand geruststellen?lol Thanx in advance!!"
"Thx!!!! Dus... afwachten tot het verdwijnt?? of kan het in sommige gevallen zijn dat deze klachten blijvend zijn? of ben ik hier alles aan het dramatiseren?"
"Wasn't worth it at all .. De eerste keer viel het mee, de tweede keer dus heel wat minder.. Wees gerust, had nog wat coke liggen, die ligt al in de vuilbak (excuses aan alle fans ). Voel me echt rot en super schuldig.. En wil me graag vlug terug de oude voelen!! Niks is uiteindelijk beter dan gwoon jezelf echt voelen, lol... nu is alles zo wazig.. Soit, ik hou het dus enkel bij alcohol in het vervolg! Blijkbaar kan m'n lichaam dit alles niet aan , misschien ook te maken met de grote dosis, maar het geeft toch aan wat het met een mens doet... Wil niet denken wat jarenlang gebruik met je doet! Enfin, thx voor je advies .. grtzzz"