Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi beste mensen, ik heb al enige ervaring met pshydelica. Aantal lsd paddo en dmt tripjes gehad. Bekend met (bijna) alle research en boeken die over pshydelica gaan. Een aantal keer per jaar lekker de natuur in en trippen! Nu heb ik bijna alleen maar ervaring gehad met 1p lsd en die beviel erg goed! Veel kleuren en gave visuals. Nu had ik laast zegels vd straat zegmaar,en die trip van 280 ug zegels viel aardig tegen. Goed Nu zijn tripjes altijd anders natuurlijk afhankelijk hoe je mind set op dat moment is. Eigenlijk nooit echt bij stil gestaan dat de afkortingen 1v 1p lsd ect ook echt verschillende soorten lsd zijn Wat zijn de grootste verschillen tussen 1v 1p al lad lsd? En kan je bv 1p met 1v combineren en heeft dit nut qua trip(visual)? Ik neem meestal een pellet 150ug 1p. En als die lekker gaat neem ik 150 hij de wereld is dat een soort disney film. Graag wat advies over de soorten en eventueel combineren met alleen andere soorten lsd. Groetjes uit oss."
"Dankjewel, wij gaan in april weer een lekker tripje in de ardennen doen. Hou het op safe bij 1p! En ga eens binnenkort kijken wat de 1v versie voor werking heeft. Zag idd al wel wat reports over de soorten maar niet of het nut heeft om te combineren."
"Ben pas net echt in de materie gedoken qua verschillende soorten. In de docu van hamilton moris ultra lsd, laten ze een 3d kaart van de 5h2a receptor zien en vandaar uit kunnen ze dus perfecte moleculair structuur maken voor nog potentiëlere pshydelica. Erg gaaf om allemaal te zien en volgen. Voor mij is het erg snel gegaan van ooit een keer paddo"s op je 18e naar nu 35 en vorig jaar gestart met pshydelica. Maar erg leuk om mee bezig te zijn en de potentie ervan heeft mij erg geholpen! Vooral na de 1e dmt breaktrough en ego dood🤣🙏"