Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet in waterpijp vind ik vooral verspilling , de smaak is vele minder en je zal veel meer nodig hebben om goed stoned te zijn , wat wel een aanrader is is wodka in je waterpijp doen. iK spreek van eigen ervaringen . Mischien word jij wel snel stoned van waterpijp u'll see"