Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoop dat er mensen zijn die dit herkennen. Ik ben door pijn op mijn 25ste via de huisarts morfine gaan gebruiken. Van oxicontin tot en met morfinepleisters Fentanyl in hoge doseringen en uiteindelijk aan de methadon. Dit jaar na inmiddels 18 operaties besloten dat ook deze middelen niet de pijn voldoende onderdrukken dus dan hoop je via huisarts verder te komen. Uiteindelijk is er niemand die je in een regulier ziekenhuis wil helpen want ik ben geen heroine verslaafde maar "alleen" maar verslaafd aan Methadon. De ontwenning van de morfine om over te kunnen stappen op Methadon was een Hell met een hoofdletter. Gewoon niet meer kunnen functioneren door de pijn die weer toeneemt en spierkrampen over mijn hele lichaam door de ontwenning, niet meer kunnen slapen traanogen en zweten trillende handen en om alles kunnen janken. Uiteindelijk doordat de reguliere ziekenhuizen met niet wilde behandelen zelf uiteindelijk naar verslavingsarts gegaan, wat moest ik anders. Die heeft me sinds maandag van de Methadon afgehaald en me suboxone voorgeschreven (nog wel in combinatie met rivotril tegen de spierkrampen) Ging eigenlijk erg goed, maandag om 23.00 uur 's avonds eerste tablet suboxone, dinsdag de 2e tablet om 17.00 uur en daarna eigenlijk niet meer. Nu na ruim 50 uur begin ik toch weer wat ontwenning te voelen. Aan de ene kant wil ik wel suboxone innemen aan de andere kant vraag ik me af of dat niet zonde is na 2 dagen om het dan weer in te nemen? Gebruik tabletjes van 2 mg. Zijn er meer mensen die voor pijn verslaafd zijn geraakt aan opiaten of methadon op voorschrift huisarts en hoe hebben jullie dat kunnen afbouwen? Heel erg bedankt en sterkte allemaal"