Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gelezen dat het 1 Ã 2 uur kan duren voordat je effecten merkt van Ritalin, dus dat kan verklaren waarom je misschien na een uur nog niks voelde. In aansluiting op jouw vraag heb ik ook nog een vraag aan ervaringsdeskundigen hier. Ik heb vandaan voor het eerst 10mg ritalin genomen om te kijken of het me zou helpen met studeren. Dat heb ik om kwart voor drie 's middags gedaan. Ik weet niet of het placebo was of niet, maar na ongeveer drie kwartier begon ik te merken dat ik een klein beetje euforisch was over het studeren en dat het allemaal erg leuk en interessant was. Helaas heeft dat gevoel maar ongeveer een half uur aangehouden. De focus is er op dit moment zeker nog wel, maar het enthousiasme is helemaal weg en dat vind ik wel jammer. Is dat normaal? Betekent dat dat de pil nu al uitgewerkt is? Ik heb 'm dus 3 uur geleden genomen. Beetje domme vraag wellicht maar ik ben benieuwd. Ik ben trouwens geen ADD/ADHD'er."
"Nog een aanvulling trouwens: ik voel me ook al 2 uur een beetje down / vlak ofzo? Niet echt neerslachtig per sé maar wel een beetje teleurgesteld dat het enthousiasme helemaal weg is. En ik heb echt intense honger ineens."