Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nog steeds niks genomen ik ben wel heel benieuwd. hoe kan je het het beste innemen, gewoon inslikken ik heb ook gehoord dat je er op moet bijten wat is het beste en hoeveel kan je het beste nemen. Heeft er iemand ervaring en hoe is het ? en hoe verslagend is het, het is namelijke zo dat ik heel veel heb."
"Hallo, Mijn oma had heel veel doosjes Oxycodon 10ml over deze mocht ik me nemen. Ik wil dit nu zelf proberen, heeft er iemand ervaring me, en waar moet ik op letten. Ik wil niet te veel in een keer nemen en natuurlijk niet ziek worden."
"er staat ook iets van 9,0 ml op"
"10mg en er staat komt overeen met 9,0mg ?"