Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met Vigilante: waarom extractie... Maar goed: gezien dat psylocibine gemakkelijk oxideert ben je je werkzame stof nu dus kwijt. Volgende keer dat je 25g gedroogd hebt, meteen voor gebruik fijn malen , in koffiefilter doen en halve fles aanstekergas op leegspuiten. GEEN open vuur daarbij! De vloeibare gas opvangen in schoon glas of pot. Het butaangas zal snel verdampen in je glas en wat je overhoud is puur organisch extract. Reken niet op mooie kristallen; diverse andere alcoholiden in de plant komen mee... Met gemalen cannabis werkt dit echter heel goed en wordt vaak kristallijne werkzame stof verkregen. Ideaal om ook plantafval bruikbaar te maken. Waarschuw: kleine hoeveelheid produkt werkt zeer sterk; super geconcentreerd! psylo-extract afgesloten en donker bewaren. In zgn vacuvin-pot (met de lucht eruit!) ongvr maand. Cannabis cristallen 3 mnd... Maar nogmaals: waarom psylocibine extraheren?!?! De gewilde stof krijg je met alcohol alleen zeker niet puur; vereist minstens ook een destillatieslag, wat meteen methode is om je bruine goedje te purificeren. Waarbij de kans wel groot is dat het residu psylo uit elkaar valt... Kristallijn?: lastig."