Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben nieuw hier en had gelijk even een vraagje, Ben laatst op een feestje iemand tegen gekomen die 2c-i verkocht. Nou ben ik niet zo heel zeker wat het is... Ben nog nooit 2c-i in vloeibare vorm tegen gekomen, en groen Misschien dat jullie ooit zoiets gezien hebben: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } p.s. ruikt vrijwel nergens naar (héél lichtjes een beetje chemish) Bedankt vast."
"was ik al bang voor Nouja, dat het ongevaarlijk is weet ik wel. want op dat feestje had iemand anders 't ook op en die stond 'm volgens mij ook flink te spacen. Nouja, dan is er maar 1 mannier om achter te komen..."