Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook voor mij is dit een zeer herkenbaar en pijnlijk verhaal. Ik kon helaas mijn account/email niet meer vinden dus ik heb even een nieuw account aangemaakt om te reageren. Ik ben ook praktisch al mijn vrienden verloren. Had alles voor ze over, ze hoefde maar te bellen en ik sprong uit bed om ze bij te staan of op te halen. Toen ik weer op mezelf ging wonen na een verbroken relatie van 6 jaar ben ik veel gaan blowen (iedere avond). Mede omdat ik vrijwel niets van mijn vrienden hoorde en uiteraard veel verdriet had van de verbroken relatie. Sliep 5 maandne bij mijn ouders op een luchtbed en kon wel wat steun gebruiken. Hierdoor werd ik passief en zocht ik zelf ook weinig contact. Het liefst zou ik ook terug gaan naar de goede oude tijd maar ik besef ook dat dit niet meer reëel is. Ik heb nu een gezin met 2 kids en ik ga 100% voor mijn gezin en de toekomst van mijn kinderen. Toch knaagt de verloren vriendschappen nog steeds. Ik had het graag anders gezien, dat mijn kinderen zouden opgroeien met mijn "vrienden" regelmatig over de vloer. Gezellig samen zijn, lol maken, etc. Ik kende sommige al 20 jaar maar zo zie je maar, het kan toch ineens afgelopen zijn. Ik begrijp je verdriet erg goed. Ik kan je helaas geen advies geven maar weet dat je niet alleen bent. Ik probeer het te laten rusten en de leuke tijd samen te koesteren. Ik wil ook niemand de schuld geven want ik weet dat mijn blowgedrag ook een factor is geweest. Het leven gaat gewoon door en probeer er het beste van te maken met leuke mensen om je heen die wel om je geven en interesse/belangstelling tonen als het even minder gaat. Keep your head up!"