Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand zin om te chatten?"
"Ik lees je verhaal en stop met die shit. Het zit in je hoofd dat je het nodig heb! Neem tijd voor jezelf. Meld je paar weken ziek om af te kicken, probeer het zelf. Ga sporten, lees boeken. Zoek een hobby om je af te leiden! Als je gestopt bent met die shit zal je zo trots op jezelf zijn! Zoek hulp, praat met een goeie vriend erover! Hij zal je best begrijpen en je ook helpen! succes!"
"Tekaman zei: Ik heb het puur gedaan voor de vermoeidheid die ik had. Ik was al bekend met 3MMC. Dus dit was voor mij wel makkelijke oplossing. Ik werk voor mezelf. Dus als ik niet werk, verdien ik geen geld. En 3MMC heeft mij er goed door heen geholpen. Ik heb begin dit jaar nog een bloedonderzoek gedaan. En de pfeiffer zat nog wel in me bloed. Ik weet dat ik weer de stap moet zette zonder. Heb het ook al een paar keer geprobeerd. Alleen red ik het gewoon niet. Om heel de week me werk te doen zonder. En geld speelt voor mij belangrijke rol. Vroeger verkeerde uitgaves gedaan. En een lening afgesloten. Dus moet door blijven gaan. Ik blijf het echt wel probere. Maar vaak ben ik gewoon zwak. Bedankt voor uw bericht waardeer ik! Gr Klik om te vergroten... En miss uitkering? Of werkt dat niet als zzper wat je denk ik ben?"
"Bigvloei zei: Hey mensen, Ik heb een vraag en kan het nergens vinden online. Via google kom je automatisch op hulpverlenende instanties IPV duidelijk uitgelegd wat de gemiddelde dosis is van basecoke per hit. De meeste informatie gaat over cocaïne in het algemeen en dan voornamelijk snuifcocaine en of hoe je van snuifcoke basecoke maakt. Ik zou graag willen weten wat bijvoorbeeld een lichte, gemiddelde , en hoge dosering is om op je pijpje te leggen en te roken. En hoeveel basecoke over een paar uur is een overdosis? Ik snap dat dit natuurlijk moeilijk aan te geven is en basecoke natuurlijk sws al heel verslavend is en daarom je het het beste kunt vermijden maar daarvoor ben ik hier niet, het wordt gebruikt door mensen en ben benieuwd hoeveel ze dan op hun pijpje leggen gemiddeld en hoeveel ze in totaal op een dag roken. Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Mag ik vragen wrm je het in een pijpje doet? En niet snuiven? had laatst ook met iemand erover van hoeveel gram is overdosis. En die zei 20 gram in paar uur. Je kan niet zo snel overdosis van coke hebben. Geen idee of het waar is, maar dacht deel het."
"Norakoala zei: Wat is een zetel? Een stoel? En wat bedoel je met sparen assen? Im confused haha sorry! Klik om te vergroten... Jaa liken maar niet uitleggen? Of is het echt heel blond?"
"Freaky Freggle zei: Zoals reeds gezegd in mijn andere post (tripreport basecoke) is jejo en dan specifiek base mijn favoriete drug, maar wat er ook fijn aan is zijn onze rituelen. Ik zeg onze omdat ik een vaste base partner heb, een meisje dat bij mij om de hoek woont. Samen hebben we zo dus onze vaste rituelen. Ik wil liefst rustig in de zetel zitten maar zij wil liefst babbelen, behalve de 1ste minuten na een trek. We doen altijd samen een trek, tegelijk, zij met haar pijp en ik met de mijne. We laten zo ongeveer 15 minuten tussen elke trek. Dus we doen een trek, houden de rook binnen, en na het uitblazen is het even volledig stil: dan doen we gebarentaal naar elkaar. Daarna gaat zij altijd aan de raam staan en daarna begint ze te babbelen. Ik luister. Daarna gaat ze naar het terras en ik volg en op het terras babbel ik ook, dan zit ik immers niet meer in mijn zetel te genieten en heb ik ook zin om te praten. Na zo'n 10 minuten roken we een sigaret, sparen we assen en daarna: opnieuw een trek en alles herhaalt zich. Ahja was ik vergeten dus bij deze: het is ook al gebeurd dat we 1 trek doen en direct erna naar boven om te seksen. Hebben jullie ook rituelen? Klik om te vergroten... Wat is een zetel? Een stoel? En wat bedoel je met sparen assen? Im confused haha sorry!"
"Oke bedankt duidelijk. Hihi Flualhamdulillam zei: Zetel… Stoel… Stoelgang! Yeyo bevordert stoelgang. De poster vraagt voor tips om zijn ass enigszins te sparen tijdens deze zetel-aanvallen!! (S) @Norakoala, voor als je het nog niet wist: (s) staat voor sarcastisch 😉😁 Klik om te vergroten..."
"Hebben jullie problemen met sex en drugs? Welke drugs geen probleem of welke drugs wel probleem!"
"CuriousExplorer zei: Hier draait het maar om 1 ding... ben je geil of niet? Klik om te vergroten... Oeps sorry! Ben newbie"
"CuriousExplorer zei: Dus, antwoorden graag.. Klik om te vergroten... Haha ik ga je teleurstellen"