Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben een man van 31 jaar en ik heb in verleden zowat alles geprobeerd dat ik wou proberen. Nu ben ik ouder geworden en ben ik met alles al een tijd gestopt. Twee keer per jaar ga ik nog uit en dan gaat er wel eens een snoepje of een sleutel in maar daar stopt het dan ook. Ik ben ook niet van plan om nog veel te gaan experimenteren. Wat ik wel nog eens zou willen doen voor ik vader word is nog 1 keer lsd. Ik heb zo’n 15 a 20 keer getript van lsd in mijn jongere jaren nooit een nare ervaring gehad of bad trip ofzo. Nu moet ik wel bekennen dat ik de laatste jaren soms last heb van paniek aanvallen. Ze komen uit het niets en ik heb hier al van alles aan proberen doen zonder positief resultaat maar dat ter zijde. De ervaringen die ik met lsd gehad heb waren steeds positief, het enige nadeel is dat ik niet kan stoppen met lachen op lsd. Nu heb ik hier nog eentje liggen die enkele jaren oud is maar steeds tussen een boek heeft gezeten. Ik vraag me af als het wel verstandig is om het nog 1 keer te gaan doen met die paniek aanvallen. In eerste instantie denk ik dat lsd niet perse een paniek aanval zal uitlokken maar toch ben ik een beetje bang dat het uitgerekend op dat moment prijs zou zijn. Misschien kan het me zelf effe terug uit de paniek weg trekken want ik herinner me dat ik steeds zeer kalm was tijdens en na een trip. Ik kon altijd alles zeer goed relativeren tijdens een trip en ik werd iedere keer weg geblazen van de prachtige visuals die lsd opwekken. Dus eigenlijk is mijn vraag zijn er mensen die af en toe een paniek aanval hebben die het nog riskeren om een kartonnetje op de tong te leggen? Het is inmiddels al 3 jaar geleden dat ik getript heb van lsd. Of zou ik meer baat hebben bij een gecontroleerde ayuasca trip in groep? Dat laatste lijkt me nogal omslachtig om in groep te gaan trippen al heeft dmt altijd tot mijn verbeelding gesproken. Wat zouden jullie doen als laatste trip? Ik wil het nu nog doen omdat ik als ik vader ben niet onder invloed op mijn kind wil passen! Dat gaat namelijk niet en iedere gezonde mens zal dit wel weten en beseffen. Ik heb altijd voor mezelf gezegd het moment dat mijn vriendin zwanger is dan trip ik voor de laatste keer. Nu is dat moment aangebroken en ik ben voorzichtig aan het tasten wat mijn laatste trip ervaring kan zijn. Als ik denk aan de paniek aanvallen dan denk ik als ik nu lsd neem of niet de kans dat een aanval plaats vind is er altijd. Het leuke aan lsd is dat je het thuis lekker in de warme zetel met een film op de tv kunt uitzitten. Ayuasca ceremonies zijn in zo’n rare setting naar mijn gevoel. Ik wil ook niet continu aangesproken worden tijdens mijn laatste trip. Het is een beetje een rare vraag want ik besef ook dat alleen ik kan weten of voelen als de trip me zal bevallen. Ergens speelt er ook mee dat ik liever niet trip waar mijn vriendin bij is ze begrijpt echter niet wat dat inhoudt. De laatste keer dat ik getript had was ze steeds aan het zagen waarom ik zoveel moest lachen lol. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar aan het uitlachen was wat totaal niet zo was. Daarop heb ik het dan ook nooit meer gedaan omdat ik mijn vriendin niet wou teleurstellen. Ik denk dat ik gewoon eerlijk ga zeggen de avond van de trip, nu eet ik een tripje en ik zal waarschijnlijk veel moeten lachen. Ah ja eerlijkheid is belangrijk ik mijn relatie. Ze zal er niet op staan wachten maar mijn gevoel zegt dat ik het nog eens mag doen! Ik ben namelijk geen junk dat zal ze wel verstaan. Ik denk om er gewoon voor te gaan! Het leven is te kort om lang te twijfelen 🤔. Ik zie al uit naar de ervaring😛. 3 jaar geleden dat ik visueel gehallucineerd heb. 🤞🤞🤞"
"Allemaal bedankt voor jullie snelle reacties! Meestal komen die paniek aanvallen uit het niets maar waarschijnlijk ben ik dan wel onbewust met dingen bezig. Soms komen ze ook bij een traumatische gebeurtenis zoals de dood van mijn kat of bijvoorbeeld bij een conflict met andere mensen. Ik trek me zeer veel aan waar een andere mens waarschijnlijk niet op zouden denken. Het gebeurt niet zodanig veel maar toch wel 1 keer in de twee maanden ofzo dat ik een serieuze paniek aanval doe! De paniek aanvallen zijn inderdaad pas gestart na de periode waarin ik wel eens psychedelica of andere drugs nam. In de periode dat ik meer experimenteerde had ik nog geen last van die aanvallen. Als ik een paniek aanval heb dan neem ik een alprazolam en dan adem ik in een kartonnen zak.ik neem geen antidepressiva ofzo. Het is me ook een groot vraagteken wat het zou geven als ik op lsd zo’n aanval heb. Nu moet ik zeggen als ik dan nog eens drugs op heb wat zeer zelden gebeurt dan lokt dat niet direct paniek uit. Ja ik zou kunnen wachten tot dat ik vader ben maar dat doe ik liever niet. Mijn vriendin is er van bewust dat ik een keer of twee drie in een jaar iets van drugs doe maar zij heeft nooit iets gebruikt. Dus ja als ik al wat neem op een feestje dan kom ik thuis en zit ik met mijn grote ogen naast de liefde van mijn leven maar daar is ze niet zo mee opgezet. De laatste keer dat ik lsd genomen heb heeft ze me uitdrukkelijk gezegd dat ze liever heeft dat ik dat niet meer doe. Waarschijnlijk omdat zij denkt dat ik dan volledig de controle kan verliezen. Voor iemand die nooit getript heeft en er tegen is moet dat inderdaad wel heftig klinken ook. Ik heb nooit een bad trip gehad dat is correct daarom wou ik het ook nog wel eens riskeren. Het is in mijn geval inhouden en heel af en toe eens los gaan maar daar heb ik ook vrede mee want aan ieder weekend onder invloed zitten daar heeft mijn psyche ook geen baat bij. Mocht ik het doen dan zou ik sowieso maar met een halve dosering beginnen. Maar ik denk misschien dat het inderdaad beter is dat ik het uitlaat😒. Ah ja ik heb tijd genoeg gehad om te experimenteren misschien later van tijd toch maar eens een ayuasca ceremonie proberen. Iemand ervaring mee in België? Ik wou het nog eens gaan doen omdat ik nog weet van vroeger dat ik als herboren uit mijn trip kwam. Ik zou kunnen kiezen voor een minder lang werkend trip middel ook maar dan denk in dat mijn ervaring niet zal zijn zoals op lsd. Ik denk dat ik moeilijk iemand zal vinden die hier ervaring mee heeft. Dank aan iedereen voor de reactie"
"Beste, Ik ben van België en ik kan geen drugs laten testen. nu zou ik willen een marquise test aankopen om zowel mdma als 2cb te testen op de werkelijke inhoud. ik weet ook wel dat dit systeem niet waterdicht is maar ik kan enkel specifieke testen voo ofwel xtc,cocaïne,etc vinden. Welke testkit kan mij best helpen bij controle voor zowel mdma en 2cb? Smartshops bieden blijkbaar geen marquis test aan. mvg"
"Ik ga beginnen met zeggen dat ik het wel een beetje vreemd vind dat jullie allemaal lijken te denken dat mijn vriendin aan de drugs moet of haar moet inlezen in iets wat haar totaal niet interesseert. Ze weet wat ik allemaal al geprobeerd en gedaan heb qua drugs en ze laat me dan ook niet staan omdat ik heel af en toe eens iets van drugs doe. Ik denk net dat dat het mooie is aan mijn vriendin ze neemt me zoals ik ben en het feit dat ik wel eens iets gebruik neemt ze er “graag” bij. Ik heb een lang pad afgelegd voor ik überhaupt een benzo in mijn smikkel stopte. Hier in België zijn ze niet zo snel met hè voorschrijven van benzo’s voor jonge volwassene. De waarheid is dat de dokters me maar al te graag aan de pillen zouden zien. Als het aan de dokters lag dan was ik nu verslaafd aan mirtazapine of fluoxetine en dat wil ik niet. Ik begrijp dat jullie denken te weten dat mindfulness of mediteren kan helpen om van mijn angst af te komen maar dat is pure nonsens! Ik heb een weg afgelegd met 3 psychologen 2 psychiaters een kinesist voor ademahalingstherapie en verschillende boeken gelezen over paniek aanvallen maar dat heeft allemaal niet geholpen. als ik bijvoorbeeld zo’n boek lees dan begin ik angstig te komen voor zo’n paniek aanval te doen. Het heeft bij mij een beetje averechts effect al die therapie en die boeken! Hoe meer ik over angst praat hoe harder ik angst voel aanwezig zijn! Dus ja als ik een aanval heb dan moet ik een alprazolam nemen en als ik nog maar begin te denken over mijn ademhaling dan loopt het fout. Niet iedereen heeft baat bij die Buddhist bul****. Begrijp me niet verkeerd voor jullie kan dat allemaal goed zijn dat dat helpt maar mocht mindfulness en meditatie echt de sleutel zijn tot kalmte dan had ik dat al lang ondervonden! Ah ik ben zelf nog zo naïef geweest en ik ben zelf naar India afgezakt om daar een beetje als een onnozelaar te zitten mediteren tussen een bende ego trippers maar voor mij is dat geen oplossing! Nu zijn we wel serieus van het topic aan het we dwalen. Ik laat het gewoon voor wat het is en ga me er niet meer aan riskeren. Ik denk dat ik beter naar mijn vriendin luister dan naar wat er hier op dit forum word gezegd. Jah het is jammer maar zo zit mijn laatste trip er al op zonder hem onder de tong te leggen😂. Ik ga me wel een beetje bezig houden met mijn hobby! Toch bedankt voor de goede raad als ik het topic zo lees dan denk ik zelf dat ik gek zou zijn om het nog te gaan doen! Thx"
"Ik wil nog eens zeggen dat ik het wel zeer sympathiek vind dat jullie gereageerd hebben. Al besef ik nu dat ik geen antwoord zal vinden op een forum zoals dit. Nu iedereen heeft een andere kijk op drugs. Zoals ik eerder vermelde weet mijn vriendin van alles wat ik ooit gebruikte. @Chillax wat ben jij bot! Doei ga maar lekker op de bank zitten naast je vriendin🤨. Ja ze heeft uitdrukkelijk gevraagd om het niet meer te doen maar ze zet me toch niet aan de kant als ik wel eens de mist inga!? Mijn vriendin heeft zeer veel voor me over maar ze heeft gewoon niet graag dat ik trip. Ik denk dat veel mensen hier graag hun eigen realiteit creëren en mensen manipuleren om drugs te gaan gebruiken en dat vind ik compleet fout! Zoals ik aangaf eerder kan ik niet stoppen met lachen op lsd en ik kan begrijpen dat dit voor een nuchter iemand zeer vreemd is. Het was te verwachten dat sommige mensen gingen denken dat ze mijn paniek aanvallen kunnen begrijpen of oplossen. Ik zal het alvast niet aan mijn hart laten komen en gewoon het zegeltje in de vuilnisbak deponeren. @Roze Olifant dank u 😊.de beslissing was nog niet gemaakt toen ik dit topic starte al zag ik er inderdaad wel naar uit (het zat ook al jaren in mijn achterhoofd). Ik vind het niet erg dat mensen zeggen dat ik het beter niet doe want daar hebben ze volledig gelijk in. Voor de duidelijkheid mijn vraag was niet wat ik kan doen tegen paniek aanvallen of tegen een vriendin die niets van drugs doet. maar eerder als er iemand is met mijn problematiek die wel nog durft te trippen? Maar ik blijf het raar vinden dat jullie denken dat een zeer nuchter en vrolijk persoon zich moet inlezen in psychedelische drugs. En ik ben niet depressief dat wil ik nog eens zeggen. Ik zie de kleine dingen in dit prachtige universum als een kans om te groeien en hopelijk ooit eens uit die paniek aanvallen te geraken. Sommige mensen zouden beter hun mindfulness skills gebruiken om correct te reageren😅. Nu ja het was een beetje een dwaze vraag van mij. Nu ga ik een beetje op de bank zitten naast mijn prachtige nuchtere vriendin."
"Tuurlijk snap ik zelf niet hoe drugs werken zelf ben ik geen doorwinterde tripper. Zoals eerder gemeld heb ik maar zo’n 15 of 20 keer getript Maar ik kan u wel vertellen dat ik ooit was zoals jullie! Continu het internet zitten afsporen over hoe neurotransmitters of endorfine in elkaar zitten en dan nog snap ik het inderdaad niet! De waarheid is dat men zelf in de verste verte geen idee heeft hoe lsd of andere soorten psychedelica werken. Dat is namelijk jaren onderdrukt geweest door alle autoriteiten! Dus doe aub niet alsof je een hersenspecialist bent. Ik kwam met 1 vraag ik heb mijn antwoord gevonden en ik heb jullie daar ook voor bedankt. Verder wil ik dit niet laten escaleren want ik ben zeker geen specialist! Ik denk dat ik hier enkel verteld heb hoe graag ik mijn vriendin zie en dat word hier klaarblijkelijk niet geaccepteerd. Ah jammer dat voor jullie iedereen in psychedelische middelen moet geloven. En voor de duidelijkheid ik ben niet tegen psychedelica hè ik heb er zelf al zeer veel genot van gehad maar dat is nu niet meer voor mij weg gelegd."
"Cerberus zei: Nu valt mijn frank. Je vindt onze reacties raar... omdat je zélf drugs niet snapt. Want als dit de vibe is die je krijgt van onze berichten. Als dat is hoe je onze berichten interpreteert, snap je het duidelijk zelf niet. Gezien jij in je eerste post zei dat je LSD enzo gedaan hebt, gingen wij er verkeerdelijk van uit dat jij geïnformeerder was dan de gemiddelde persoon die in de "drugs = slecht" bubbel leeft. Maar je zit er zelf in en ziet drugs nemen als zondigen. Jij denkt dat wij in een bubbel zitten. Vandaar de communicatiefout. Ik vrees echter dat we je niet gaan kunnen bereiken (niet dat dat per se moet, maar sommige beschuldigingen die je gooit naar ons slaan op niets). Klik om te vergroten... U zegt nu valt mijn Frank omdat je zelf niets van drugs kent. Dus daaruit interpreter ik dat u er wel iets van drugs kent en in dat geval moet u dokter of neuroloog zijn! Vele mensen kijken eens naar neurons to nirvana of dmt the spirit molecule en ze gaan er van uit dat ze direct specialist zijn. Newsflash het is niet omdat u iets gelezen heeft of gezien dat u instant een drugs specialist of toxicoloog bent!"
"Cerberus zei: Ik denk dat dit helaas het probleem is. Mensen over het algemeen geloven veel propaganda die ze gevoerd worden. Zelfs al zeg je ze dat het niet klopt, de hersenverbindingen die drugs met een negatieve emotie associëren zijn te sterk (cognitieve dissonantie). Daarom loop ik er ook niet mee te koop dat ik soms trip. Klik om te vergroten... En dit is waar ik zo gefrustreerd van geraak jullie doen alsof mijn vriendin me niet graag ziet omdat ik af en toe wat gebruik! Dat heb ik niet gezegd ik zei alleen maar dat ze er niet mee is opgezet."
"Natozlato zei: Je schrijft dat je vriendin het niet helemaal begrijpt dat trippen. Begrijp ik het goed dat ze niet mee wil doen? Vind ze het dan misschien goed als je alleen of met een tripmaatje gaat trippen? Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden om te trippen met een nuchter iemand die me 'observeert' en geen idee heeft wat je beleeft op dat moment. Klik om te vergroten... Hier is het misverstand begonnen! Jullie zouden echt graag in een wereld leven waar iedereen zomaar aan de rooskleurige kan van lsd staat! Dat is gewoon geen realiteit mensen komaan jullie beseffen toch dat de rest van de wereld het niet zo voor drugs heeft? En al zeker niet voor trip middelen."
"Natozlato zei: Als ik als vrouw mag spreken: ik sluit me volledig bij Mindless aan. Niemand heeft het recht je iets te verbieden. Als je er echt van iemand houdt, dan laat je diegene doen waar hij gelukkig van wordt, tenzij het hemzelf schade toebrengt. Zeker als je dit al wist van diegene toen je met hem een relatie begon. Laat haar zich inderdaad inlezen en niet te snel oordelen. Wat is er mis met een paar keer per jaar trippen. Klik om te vergroten... Ze verbied me niets ze is gewoon zo eerlijk om te zeggen dat ze het liever niet heeft! En jullie hebben een totaal verkeerd beeld van mijn vriendin, als ze vroeger mee ging naar techno feestjes dan zei iedereen totaal het tegenovergestelde! Dan begreep niemand dat ik überhaupt mocht gebruiken terwijl ik met zo’n prachtige nuchtere intelligente vrouw naast mij stond. De relatie is trouwens begonnen op i love techno waar ik onder invloed was van mdma dus naïef kan je ze niet noemen! En zelf voor ze met me samen was was ze al “radicaal” tegen drugs! Oh ja en aanhalingstekens betekenen dat je het met een korreltje zout moet nemen. 13 jaar ken ik de liefde van mijn leven nu en dat zal niet veranderen omdat jullie denken dat zij oppervlakkig is. En voor de duidelijkheid ik vind het geen probleem dat jullie als gelukkige vader of moeder nog af en toe eens trippen.🙃"