Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"We zijn bij BNN bezig met de voorbereidingen van een nieuw seizoen S&S. GHB is natuurlijk ineens overal in het nieuws. Ook wij willen er aandacht aan besteden. Naast het feit dat we willen laten zien dat er ook genoeg mensen zijn die GHB op de juiste manier recreatief gebruiken willen we ook de andere kant laten zien. Daarom zijn we op zoek naar iemand die wil afkicken van zijn GHB-verslaving en die we zouden mogen volgen in zijn proces in/extern een kliniek voor 1 dag. We willen dit doen om jongeren te laten zien hoe moeilijk het is. Zoals jullie weten is SPuiten & SLikken zeker niet Tegen recreatief drugsgebruik als het juist wordt gebruikt, dus wij zullen er geen overtrokken item van maken. Ben je geinterreseerd? Mail dan z.s.m naar [email protected] en mischien kan jij anderen helpen met jouw verhaal"