Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marlieke zei: Klinkt bijzonder! Mag ik vragen wat je zoal gedaan hebt ter voorbereiding in de weken die je noemt? Klik om te vergroten... Heel veel onderzoek over 5 meo dmt en psychedelics, meditatie en mijn leven mentaal, fysiek en sociaal recht gezet."
"Vandaag rond 12 uur heb ik voor het eerst 5-Meo-DMT gebruikt en holy shit! Ik heb mezelf al weken hierop voorbereid en vandaag was de dag dat ik het ging doen, had de kristalletjes afgewogen (4-6 mg) en in mijn Walter white glazen pijpje gedaan. ik had wat wierrook aangestoken en ging eerst een half uurtje mediteren, daarna heb ik zon 1 uur nog gezeten met het pijpje in mijn hand omdat ik het toch heel spannend vond zeker omdat ik alleen was maar uiteindelijk kon ik toch een zekerheid vinden en ging ervoor! 1ste hit: Ik zag het medicijn smelten en rook vormen, 7 seconden ingehouden en mijn hart begon mega snel en hard te kloppen, hierdoor raakte ik licht in paniek maar ik kon mezelf snel genoeg tot rust stellen dat dit een van de effecten is (Ook gebruikte ik mijn ademhaling als anker) verder waren er geen effecten behalve de hart kloppingen. Ik was hier even van geschrokken dus het duurde even voordat ik verder ging met het medicijn, maar door deze 1ste hit was ik opeens niet meer bang om het medicijn in te nemen, het voelde vertrouwt? 2de grote hit: Nu ging ik er echt voor! brande mijn pijpje goed aan en proefde de Bufo heel erg nu (Btw ik vind de smaak en geur echt super lekker) ik voelde het al heel snel opkomen en ik wist dat ik het pijpje snel moest gaat neerleggen, Ik ging goed liggen en toen ik mijn ogen dicht deed was alles eigenlijk alleen maar wit en zoomde ik in in alleen wit? (zegmaar alles was puur wit maar toch kon ik zien dat ik daarin aan het inzoomen was [Alsof ik in een witte dimensie/tunnel aan het zweven was]) ook had ik volledig geen gevoel meer in mijn lichaam en kon ik alleen nog maar denken aan mijn ademhaling, wel was ik hyper aware van alles om me heen ookal had ik mijn ogen dicht (Het voelde alsof ik alles om me heen kon aanvoelen en zien) verder heb ik helemaal niks gezien alleen een paar kleurrijke vlekjes toen ik mijn ogen dicht deed. alles voelde super intens maar het was zeker een positieve ervaring! hierna besloot ik ook om niet meer in te nemen en dit voor nu als eerste ervaring te laten. Ik was tijdens het trippen trouwens ook helemaal vergeten dat ik net een medicijn had ingenomen en die informatie kwam later pas bij me terug, ik kon eigenlijk alleen maar denken aan mijn ademhaling en wat er om me heen gebeurde. Na de korte trip merkte ik dat ik me enorm vrolijk en euforisch voelde, en er gaat zeker een volgende keer komen!"
"JeetjeMineetje zei: Heeft het iets genezen? Klik om te vergroten... Buiten mijn angst om 5-meo te nemen niet, ik kon mezelf wel "Loslaten" bij deze trip dus dat heb ik kunnen oefenen?"
"Lezen en leren zei: Geen lsd aan de kat geven! Klik om te vergroten... Only love & affection <3"
"Sup, ik ga deze week voor het eerst 1P-LSD gebruiken, ik heb ervaring met sterke truffel doses (15-25gram) al vind ik LSD nog vrij spannend (Ik heb wel veel research gedaan over LSD, 1P-LSD) en heb ik niet echt een tripsitter, maar toen dacht ik bij mezelf dat mijn katj een OK vervanging kan zijn, ik ben heel close met haar en ik hou van katten (Dus voor comfort i dunno) Mijn vraag i guess is, Wat vind je hiervan? en ik vind het leuk als je jouw trip ervaring deelt met je katj!"
"OtherShore zei: Waarom zou je een tripsitter nodig hebben? Is daar een speciale reden voor? Het gezelschap van een kat is met of zonder LSD fijn, maar het heeft wel iets om zo’n beest al trippend te aaien. Klik om te vergroten... Geen speciale reden, vind het gewoon een beetje spannend en moest hier aan denken :P"
"De pen is van je zus zei: Hoeveel ug ga je nemen Klik om te vergroten... 100ug ben ik van plan"
"Spyro zei: Trippen met huisdieren is top. Maar een tripsitter? 😂 Ik heb vaak genoeg LSD alleen gedaan. Heb daar niet echt een tripsitter bij nodig. Bij twijfel lekker een vriend(in) vragen. Klik om te vergroten... Haha ja bij het terug lezen klinkt het een beetje silly, Dankjewel!"
"Mevrouw Pløp zei: Huisdieren en LSD kunnen heel goed samen gaan (als in, zelf trippen op LSD en huisdiere bij je hebben). Maar probeer je kat geen 'rol' te geven. Dat kan je trip negatief beïnvloeden als je kat helemaal geen zin heeft om met trippende jij te dealen! Klik om te vergroten... Dankjewel!"
"VJ_LSD72 zei: Ik heb je tripreport van die truffels gelezen. Laat het blowen van wiet achterwege en er kan sprake zijn van kruis-toleratie tussen de LSD en de Psilocybine dus de werking van de LSD kan wat minder zijn dan je zou verwachten. Ga niet meer nemen maar beter wacht nog wat langer. Klik om te vergroten... Erg bedankt voor de tips! ga ik me zeker aan houden"