Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, dit is mijn eerste post hier. Ik zit momenteel aan dag 2 van een fentanyl-stop (cold turkey en ik kauwde op geknipte stukjes) waarbij ik toch de ganse nacht, ochtend en een stuk van de middag mij best wel rot voelde met de gekende afkickverschijnselen (zweten, koude rillingen en kippenvel, geen eetlust, diarree, extreme depri gedachten). Had geen fut voor niks enkel van het bed naar de wc en terug. Wou gewoon wat delen met mensen die dit ook meegemaakt hebben of momenteel meemaken om me niet zo eenzaam te voelen. Dinsdagavond ben ik voor de eerste keer naar een NA meeting gegaan en dat is momenteel de enige hulp (wel lieve vrienden die komen eten brengen en mij bellen) die ik heb. Groetjes"
"Bedankt voor jullie reacties fentanyl slechts 1 maand gebruikt bijna dagelijks. Denk dat ik in totaal 20 pleisters van 12,5 mcg + 1 van 50 mcg + 3/4 van 25 mcg gebruikt heb in die tijd + 10 ampulles morfine van 10 mg per ampulle. Daarvoor heb ik al jarenlang een ketamineprobleem, niet waarbij ik elke dag gebruik maar zeker wel minstens 2 gram tot 10 gram per maand en altijd op enkele dagen. Het probleem met die bepaalde medicatie en drugs is dat ik er niet van kan blijven als het in huis ligt. En ik besef nu eindelijk dat het zo niet meer kan, dat ik m'n vrije tijd anders moet invullen en mezelf terug leren kennen... het cold turkey ging niet meer trouwens, het was te vreselijk. Ik heb 1 tramadol van 50 mg slow release genomen en 1 dafalgan codeine om te kunnen slapen. Alvast bedankt voor de reacties en jullie ook veel succes 💖"