Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Bereid je maar voor op een lange dip. Ik kreeg na enorme hoeveelheden MDMA last van schokjes ik mijn hoofd en duurde wel lang voordat dit wegtrok. Blijf voorlopig maar ver bij die zooi vandaan. Klik om te vergroten... Ja heb besloten om sowieso tot de zomer niks te doen. En dan in de toekomst 1 pil xtc max per dag. heb gehoord dat mensen een dip van 2 weken hebben."
"UmbraVitae zei: 10 biertjes + waarschijnlijk té veel aan mdma, alles gedaan om slecht te gaan...zeker als tripsitter🤦 Klik om te vergroten... Vandaar dat ik dus zo schrok van mezelf. 8-10 bier + 600-900 mg mdma had goed fout kunnen gaan en alsnog wilde ik meer"
"UmbraVitae zei: En normaal heb je dit redelijk onder controle, niet dat je van jezelf makkelijk bijpakt en bijpakt? Het begint al fout dat je als tripsitter aan de alcohol zit, je bent er op dat moment toch, indien er iets fout loopt met je gezelschap, om volledig nuchter te kunnen handelen. Wel zeer hige dosis, ben zelf nooit boven de 200mg gegaan en zelden of amper alcohol erbij. Klik om te vergroten... De bedoeling was ook meer fat ik 6 biertjes zou drinken en dan ben ik een beetjr aangeschoten dus kan ik prima voor de rest zorgen. ben normaal wel zelf iemand die best vee bij pakt maar dat lag er de vorige 2x vooral aan met wie ik was."
"UmbraVitae zei: Toch maar oppassen de volgende keren, vind het hoge doseringen, mja wie ben ik, nu eerst de fckng dip doorkomen, eet ff wat fruit en groenten, dosis vitc complex en genoeg water drinken, laat je eigenlijk ook voldoende tijd tussen elk gebruik? Ben zelf van xtc afgestapt door de duidelijke dip, 4fa vind ik fijner op dat vlak. Klik om te vergroten... Thanks! Ja hoop dat de dip morgen niet al te erg zal zijn. Deze post is meer omdat ik gewoon erg geschrokken was van 1: dat ik gewoon niet meer kon stoppen met het bijnemen En 2: ik wist niet of hallucineren etc. Vaker voorkwam bij grote hoeveelheden xtc"
"Kwak zei: De bedoeling is dat je nuchter blijft! Punt. Maar dat is nu hier al paar keer gezegd. Ik wil hier veel over dingen zeggen, het is maar beter dat ik mijn snater hou. Elk biertje dat je drinkt of xtc pil die je inneemt, zijn niet goed voor je hersenen. Wat bedoel je met "En dan in de toekomst 1 pil xtc max per dag." Ik neem aan dat je een schrijffoutje hebt gemaakt. Hoe lastig het is, probeer de drie maanden regel aan te houden. Klik om te vergroten... Ik weet dat ik erg de fout in ben gegaan en deze post was meer om te achterhalen waarom ik ineens zo extreem veel drugs nam terwijl ik dit vooraf niet wilde doen. ik bedoel dat ik in de toekomst wanneer/als ik nog eens xtc ga doen, ik het bij max 1 pil zal houden en niet meer."
"Snuffelaar zei: Brainzaps idd. Hetzelfde gebeurt als je abrupt stopt met een ssri. Heel je serotonine spiegel is ontregeld. Antidepressant discontinuation syndrome - Wikipedia en.m.wikipedia.org Klik om te vergroten... Hier heb ik nog geen last van gehad."
"Kleine update: lig inmiddels al 24+ uur in bed. Gister wel 2 bananen en een broodje gegeten. extreme dip met depressieve gevoelens en heb het extreem warm etc. hoop dat dit snel over is..."
"De Dunne zei: Ga zo even een wandeling maken of pak even de fiets. Bewegen is naast goed gezond eten ook belangrijk. Frisse lucht ook zeker. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip, ben nu al na 5 stappen uitgeput dus eens even aankijken"
"De Dunne zei: Jammer dat alcohol vaak onderschat wordt. Ts spreekt over dat “maar” 6 biertjes de bedoeling was om aangeschoten te raken. 6 bier is al een beste hoeveelheid alcohol. Ik weet dat het sociaal geaccepteerd is en ik was in mijn tienerjaren ook geen heilige qua bier maar 6 of 8-10 drankjes is veel. Klik om te vergroten... Raad iemand hier L-tryptofaan aan om te nemen?"
"Neo-Shulginist zei: L-tryptofaan zit ook gewoon in verse voedingsmiddelen. Alleen hebben groenten en fruit ook tientallen andere nutriënten en vezels. Je merkt dus al dat ik die hele business van geëxtraheerde voedingsmiddelen als supplement verkopen een beetje bullshit vind. Volgens mij is dat vooral bedoeld zodat de producenten winst kunnen maken. Klik om te vergroten... Oke, bedankt voor de tip. Wat Raad jij specifiek aan om te eten dan? Ik kan niet erg veel binnenhouden namelijk merkte ik net."