Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Drugsforum leden, Met oud en nieuw gaan twee vrienden van me en ik voor het eerst LSD gebruiken. Hierbij moet ik zeggen dat we dit in een afgelegen gebied doen, waar in de buurt geen vuurwerk wordt afgestoken. Echter hebben we vanuit de weilanden fantastisch uitzicht op verschillende in de buurt liggende steden. We hebben meerdere malen, zes keer, truffels gebruikt. Deze ervaringen waren allemaal zeer geslaagd. We hebben iedere keer allemaal rond de 10 gram genomen, 4 keer Dragon Slayer, 1 keer Atlantis, 1 keer tempanesis. Tijdens de trip blowen we meestal redelijk, zo kunnen we het effect naar eigen zin iets versterken. Is dit ook aan te raden tijdens een LSD trip, of raden jullie dit bijvoorbeeld alleen maar aan om te doen in de comedown. Nu vroegen we ons ook af wat een geschikte dosis voor ons zou zijn, en we zaten zelf te denken aan 125/150 ug. Is dit wellicht te veel of denken jullie dat dit een geschikte hoeveelheid is? Alvast bedankt! NietSander"
"Dank voor het advies, goed om te weten. Ik weet niet hoeveel ug er op mijn zegels zit, aangezien ik deze nog niet binnen heb. Ik ga ze natuurlijk laten testen, maar als ze bij het testcentrum niet meer aangeven hoeveel ug er op een zegel zit, hoe zou ik hier dan achter kunnen komen?"