Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik hoop hier veel informatie te vinden. Mijn partner gebruikt al zeker 2 jaar dagelijks speed. Ik maak me hier echt zorgen om..hij kan er op slapen en eten. (3u Slapen volstaat voor hem.) Ik begin vaker te merken dat het slecht begint te gaan. Over het speed gebruik mag ik niks vragen en al helemaal niets zeggen. Hij wordt hier heel erg lastig van. Zijn bloeddruk is extreem hoog en zijn hartslag ook. Hij heeft dagelijks last van barstende hoofdpijn en last in de buik. Zijn huid begint er echt ongezond uit te zien en de mensen rondom ons merken het ook op. In zijn slaap heeft die enorm veel spiertrekkingen. Ik probeer steeds met hem te praten over wanneer hij klaar is om er mee te stoppen. Maar dat is echt helemaal uit den boze. Mijn vraag is hoe kan ik hem het beste helpen? Of hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik maak me echt zorgen Alvast bedankt , Nienke"