Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag 3mmc gebruikt. Ik nam het in capsules. Ik heb over een hele dag eerst 2 kwartjes genomen, daarna een halve en savonds één die driekwart vol zat. Het is vandaag maandag en ik heb nog steeds last van een vage hoofdpijn. Mijn vraag is; is dit normaal? En gaat dit vanzelf weer weg? Ik heb voldoende water gedronken. Gr."
"De Dunne zei: Hoeveel mg 3mmc had je totaal genomen? Kwartjes etc zegt niet zoveel. Bij hogere doseringen met stimulanten heb ik er wel vaker over gehoord, hoofdpijn na gebruik. Klik om te vergroten... Uuhm, dit weet ik niet precies. ik denk iets meet dan een gram? Ook heb ik nu last van rare gevoelen in mijn hoofd en in mijn lichaam, en last van paniek aanvallen en veel angst. Kan iemand mij gerust stellen dat dit niks ergs is? Ik ben namelijk erg bang dat de drugs iets kapot heeft gemaakt in mijn lichaam of hoofd en dat ik hieraan kan overlijden. (Deze gedachte hoort vast ook bij de paniek). Gr"
"De Dunne zei: Hoi. Als je zelf nietweet hoeveel je precies gebruikt hebt is het lastig je vraag te beantwoorden. Maar voor zo ver ik weet, ik ben geen deskundige over 3-mmc, is een gram behoorlijk veel. Paniekaanvallen en bang te overlijden is iets in je geest denk ik. Meerdere mensen hebben last van dat soort klachten na drugs gebruik. Als jij jezelf wil geruststellen dat je niets lichamelijks mankeert kun je het beste even naar je huisarts gaan. Die kan jou met je klachten helpen. Voor nu, eet gezond, rust goed maar sport ook en maak je niet te druk. Sterkte! Klik om te vergroten... Okee dankjewel in ieder geval!"