Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nieuw op dit forum en wil graag mijn ervaring met jullie delen Het was 19:15 toen ik een '' Blauwe Nike '' nam Ik was niet alleen we zaten met mn vriendengroep gezellig bij elkaar 20:00 begon ik het te voelen , ik kreeg zweethandjes en begon lichtjes geirriteerd te raken aan mensen die rare geluidjes maakten 20:15 lag ik in het gras met wat dames en begon een enorme love feeling te krijgen ook deed ik aardig tegen personen die ik normaal gesproken niet echt mag 20:45 Mn kaken begonnen erg snel op elkaar te klapperen en begon het koud te krijgen ik had een droge mond dus ik dronk een litertje sinasappel water .. 21:30 Khad het enorm koud ik had inmiddels 3 vesten aan en een sjaal om toch kon ik het niet warm krijgen 22:30 Ik had het nog enorm koud , en wist niet wat ik moest doen vrienden zeiden dat ik even een stukje moest lopen maar dat wou ik niet , en ik voelde ook een kleine tinteling in mn benen 23:00 ik besloot naar huis te gaan om dat ik het niet warm kon krijgen 0:00 Nam ik een warme douche en had het toch nogsteeds koud ik kon mijn ogen niet openhouden want alle lichten leken 100x feller 01:30 ik besloot om te gaan slapen, ik had inmiddels 2 pyama's aan en een kruik Toch had ik het nog koud. Ik kon geen comfortabele positie vinden Daarna ben ik inslaap gevallen en toen ik opstond om 10:00 Had ik hoofdpijn en voelde me lichtjes in mn hoofd Dat was het wel ongeveer , ik begrijp niet hoe het kwam dat ik het zo ontzettend koud had om dat ik dat normaal gesproken niet heb , weet iemand van jullie toevallig hoe het komt? Danke :P"
"Na deze report ontzettend zin om te trippen!"
"1 woord : WAAUWWW !"