Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik herken mijzelf volledig in het allereerste verhaal. In maart voor het eerst xtc gebruikt. Daarna een aantal keren op feestjes. Laatste keer was met een festival begin augustus. Ik heb heb nooit eerder klachten gehad van xtc. Echter de laatste keer heb ik ernstige klachten aan over gehouden. Het typische de realisatie en de personalisatie. Het gevoel alsof ik van boven af bestuurd werd en alsof alles nep was. Ik heb extreme angsten gehad. Had bv het idee dat mensen konden weten wat ik dacht en dat er mensen in mijn huis rond liepen. Ik was zeer achterdochtig en wantrouwend naar mensen toe. Ook had ik het idee dat ik op de automatische piloot aan het leven was en er zelf naar toe stond te kijken. Ik ben daarbij in eerste instantie ontzettend hyperactief geweest. Had geen gevoel van slaap en geen gevoel van honger. Ook kon ik sporten tot ik erbij neer viel en dan nog kon ik door gaan met sporten. Ik was eigenlijk niet moe te krijgen. Ik voelde mij echt extreem ongelukkig door alle symptomen. Echt depressieve gevoelens. Ik kon niet slapen en had ook niet het gevoel dat ik moe was. Als ik al had geslapen had ik niet het idee geslapen te hebben. Ik dacht op een gegeven moment dat ik gek aan het worden was en zelfs dat ik dacht dat ik psychotisch was. Ik ben erover gaan lezen en heb alle adviezen opgepakt. Zo ben ik erg veel rust gaan pakken, gezond gaan eten, geen alcohol/drugs en blijven sporten, ritme en regelmaat gaan houden. Er zijn hierdoor een aantal klachten verdwenen waar ik erg blij mee ben. Echter heb ik nog wel wat klachten over gehouden. Ik zie op het moment wazig en verzink snel in gedachtes. Ik kan dan echt in die gedachtes blijven hangen/staren/dromen. Ook lijkt het soms alsof ik nog op de automatische piloot handel. Daarnaast heb ik ook last van huilbuien. Ik ben daarnaast heel erg moe, ik slaap veel maar zelfs erna ben ik nog moe. Ook merk ik dat ik snel overprikkeld ben en aan het einde van de dag niet meer kan. Normaal had ik altijd energie voor 10 en kon ik goed tegen weinig slaap. Ik vind deze bovenstaande gevoelens echt super vervelend en ze belemmeren op dit moment heel erg mijn leven. Ik wil graag van deze gevoelens af komen maar weet niet zo goed meer hoe. Zijn de bovenstaande reaguurders er wel vanaf gekomen?? Ik heb zelfs al met het trimbos instituut gechat. Zij zeggen dat het vanzelf over zal moeten gaan. Echter vind ik het bij mezelf wel heel erg lang duren en kan ik er eigenlijk niet meer zo goed tegen. Ik wil mij weer mezelf voelen. Ik ben wel heel blij om te lezen dat er meer mensen zijn zoals ik. Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Gr nena"