Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste ik ben jonge knul 27 jaar enkel veroordeeld geweest voor dronken rijden toen ik 21 was en een serieuze snelheidsovertreding , maar ik rook elke avond een jointje ik ga slapen om 1 uur maar smorgens vertrek ik elke ochtend om 8 uur na men werk met de wagen nou stel dat ik een ongelukje heb met de wagen. Ben ik zowiezo in fout of Word er niet gecontroleerd standaard met speekseltest ik ben zelf tegen drugs in het verkeer maar ben ik nou een hypocriet of niet,"