Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb onlangs wat 2CB pillen gekocht, en er 1 hiervan laten testen. Vandaag kon ik bellen voor de uitslag, en deze was als volgt: - Pil bevat 2CB (7mg) - Pil werd herkend door het lab, met een spreiding tussen de 3mg en 12mg - Advies was om de pil niet te nemen, of extra voorzichtig te zijn vanwege de grote verschillen in de spreiding tussen eerder ingestuurde samples Zouden jullie deze pillen in dit geval niet nemen? Aan de ene kant snap ik het advies, echter aan de andere kant heb ik pillen waar alleen 2CB in zit. Mijn doel was om rond de 18mg in te nemen, echter weet ik even niet hoe ik het dan het beste kan doseren. Zou het aannemelijk kunnen zijn dat al mijn gekochte pillen rond de 7mg bevatten, en dat er wellicht andere batches van hetzelfde uiterlijk pil bij het lab bekend zijn? Als ik bijvoorbeeld 2 pillen inneem en er vanuit ga 14mg binnen te krijgen, kan dat volgens het lab dus ook 6mg of 24mg zijn. Ik weet ook niet of beginnen met 1, en later bijnemen een optie zou kunnen zijn. Ik lees soms dat bijnemen de trip alleen maar verlengt, maar ergens anders dat bijnemen ook de heftigheid verhoogt. Ik hoop dat jullie mij van wat advies kunnen voorzien!"
"ricorieks zei: is wel een hoop speculeren daar dan welk lab wordt dat heen gestuurd als je weet? Klik om te vergroten... Ik zou het je niet kunnen zeggen, die informatie krijg je niet (tenminste, wellicht als je er specifiek om vraagt)."
"Geneesmiddel zei: Waarschijnlijk hebben ze jouw pil getest op 7mg, maar hebben ze eerder samples gehad van dezelfde pil die tussen de 3 en de 12 waren. De pil die jij hebt ingeleverd was dus 7mg. Klik om te vergroten... Ik had het misschien iets duidelijker uit moeten leggen, maar dit is precies wat het lab / ik bedoelde Het lab gaat er daarmee vanuit dat de resterende pillen die ik nog heb, ook tussen de 3 en 12 kunnen liggen."
"Geneesmiddel zei: Ja ik snap wel wat je bedoeld. De vraag is nu een beetje is die 7mg een gemiddelde. Of hebben ze hem wel chemisch geanalyseerd en was jou specifieke pil 7mg, maar hebben ze van diezelfde pil ook andere gehad met grote spreiding. Maar je zei al dat ze hem hadden herkend? Dus ze hebben hem niet opgestuurd naar het lab, of dat wel? Want als ze hem opsturen dan testen ze hem ook en krijg je de uitslag wat er in die geteste pil zit Klik om te vergroten... Op mijn inleverpunt wordt niet getest, dus de pil is opgestuurd naar het lab en in mijn pil zat exact 7mg. Met dus het advies om hem niet te nemen, omdat ze de pil herkend hebben op het lab, en eerdere samples tussen de 3mg en 12mg bevatten. Maar je geeft aan dat je met 2 zou beginnen, in het ergste geval zit je dan inderdaad op 24mg. Ik denk dat ik er maar gewoon vanuit moet gaan dat in al mijn pillen rond de 7mg zit, dan moet het vast goed komen. Bedankt ook voor de uitleg betreffende het bijnemen."
"ricorieks zei: gaan ze daar van uit op het oog? Klik om te vergroten... Nee, de pil die je opstuurd wordt getest op welke stoffen erin zitten, en hoeveel van deze stoffen (in dit geval 2CB, 7mg). Verder controleren ze of de pil al in hun database voor komt, oftewel of deze ooit eerder in het land ingeleverd en onderzocht is. Dat bleek dus het geval te zijn, en die eerder onderzochtte pillen bevatten tussen de 3mg en 12mg. Daarmee gaan ze er vanuit dat mijn resterende pillen van dezelfde batch kunnen zijn, en dus ook tussen de 3mg en 12mg kunnen liggen."