Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ten eerste ik ben nieuw hier (op het forum dan, ik volg de site al een aantal maanden) ik ben ervaren met cannabis, en xtc ben ik nog mee aan het experimenteren, ik heb het tot nu toe al 3 keer gedaan.. elke keer groene eekhoorns gebruikt (1pilletje iedere keer) die zijn namelijk erg sterk.. 180 mg MDMA ongeveer.. goeie pillen alleen het probleem is dat ik op een gegeven moment heel wazig beeld krijg.. alles wat ik zie gaat onwijs snel trillen , het lijken wel een soort bliksemshokken wat ik dan zie geloof ik. de ene keer bewogen me pupillen ook heel snel terwijl ik dit beeld dus had... ik weet niet of ik mij hier zorgen over moet maken? ik krijg altijd een misselijk gevoel als ik denk dat ik xtc ga gebruiken, maar toch wil ik het heel graag want het gevoel vind ik heerlijk... alleen maak ik me toch zorgen om dat trillend/shock beeld dat ik altijd krijg, mensen in pixels zien heb ik ook meegemaakt. Bij mijn eerste keer(had toen ook maar 1 pilletje op) had ik die shokken al. Iemand ervaring mee of die weet wat dit is/ of ik mij druk moet maken?"
"moet er overigens bijzetten dat ik het niet als heel storend ervaar eerder een beetje irritant als je een smsje bv wilt lezen.... vond het de eerste keer best vet zelfs, alleen als je erover nadenkt krijg ik het idee dat er iets niet klopt! de laatste keer dat ik pillen popte was 3 en een halve week geleden, en ben van plan het vanavond weer te doen dus vandaar dat ik zou willen weten wat dit nou precies is en hoeveel het voorkomt"
"bedankt voor jullie reacties! stelt me eigenlijk wel gerust, dacht dat het iets ernstigs was. dus ik ga vanavond voor de 4de ronde.. hou het toch maar bij een pilletje 180 mg is toch best veel!"