Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lina23 zei: Ondanks dat ik je ook echt heel erg jong vind, ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar wat je zelf aan onderzoek hebt gedaan? Ga je alleen af op verhalen van je 'vrienden', dit is nl best onverantwoordelijk? Natuurlijk wil ik je niet gaan be-'moederen' maar hoop dat je wel goede keuzes maakt in de toekomst. Klik om te vergroten... Nee tuurlijk niet heb me altijd goed ingelezen over alles wat ik tot nu toe heb gebruikt , een het zijn vrienden die ik al heel lang ken een heel wat me heb gemaakt en gefilosofeerd. snap al de reactie maar heb er genoeg kennis er verstand van GRT,"
"25tolife zei: Welkom Mustafa. Zover bekend is het alom verstandig even te wachten tot je volgroeid bent. Omdat het de ontwikkeling negatief kan beïnvloeden (correct me if I'm wrong) Wat betreft je andere vragen: De pupillen kunnen (afhankelijk van de dosis) makkelijk 6 tot 10 uur vergroot blijven, soms zelfs langer. Of een halve pil voldoende is kan ik geen antwoord op geven omdat ik geen idee heb wat erin zit, adviseer je sterk om er eerst 1 te laten testen het kan sterk variëren namelijk de inhoud. Zou niet meer dan 100mg nemen de eerste keer. Mocht je het toch gaan doen, drink voldoende water en eet lekker fruit, en zorg dat je alle tijd hebt die dag en de dag erna om bij te komen. Nogmaals als ik jou was zou ik er nog even mee wachten, maar kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent geworden. Vooral je (korte termijn)geheugen zou mogelijk minder verder ontwikkelen als los voorbeeld. XTC wel doen of niet ? Klik om te vergroten... Ik zou dus zeggen nee wacht nog even, tot je brein/lichaam verder volgroeid is. Mocht je het wel doen lees even de sticky (bovenste paar posts) door. Fijne feestdagen! (heb het even verplaatst naar het juiste subforum) Klik om te vergroten... ik snap dat heel veel van jullie het een slechte idee vinden om al zo jong aan hard drugs te beginnen maar wil het een keertje doen. ik ben nieuwsgierig daar aan , maar toch bedankt voor de antwoord. Een over de pil die is getest een er zit 90/100 mg maar wil maar met een halfje beginnen een daar hou ik het ook bij tot me 18 tiende."
"ik snap dat heel veel van jullie het een slechte idee vinden om al zo jong aan hard drugs te beginnen maar wil het een keertje doen. ik ben nieuwsgierig daar aan , maar toch bedankt voor de antwoord. Een over de pil die is getest een er zit 90/100 mg maar wil maar met een halfje beginnen een daar hou ik het ook bij tot me 18 tiende. [/quote] Ik hoop dat je de discipline er voor hebt. Heb zelf een jaartje terug voor het eerst xtc gedaan en dat is voor mij een enorme gateway geweest naar andere drugs. Vind het bijna beschamend om te zeggen datk nu om de week een pil er in knal en tussendoor me ook nog vermaakt met de pep. Maarja zolang je het gebruikt als iets extra's en niet als een plaatsvervangend gevoel is er natuurlijk minder aan de hand (gelukkig is dat het voor mij ook nog). Je bent nog jong en er is nog meer dan genoeg te ontdekken op die leeftijd vermaakte ik me nog prima met een biertje. Zou het niet doen, maar als de nieuwsgierigheid er eenmaal in zit dan is het moeilijk je daar vanaf te houden [/quote] tanx dat je toch advies geeft Maar wil het toch een keertje proberen, hou het weel bij een keer KAN NIET WACHTEN"
"reverb zei: Hi, om met de deur in huis te vallen, nee, niet doen. Op jouw leeftijd is er zoveel meer te ontdekken en te beleven, bijna alles is voor de eerste keer, wat zijn je voorkeuren, waar voel je je veilig, wat is je talent, wat is belangrijk, eerste liefde, eerste teleurstelling. Zelfstandigheid. Dat is de geestelijke kant (onderschat die niet), de lichamelijke kant is dat (veel) drugs lichamelijk verwoestend zijn. Gun het jezelf om eerst te volgroeien en dan te experimenteren, dus start met drugs vanuit een bepaalde zekerheid/stabiliteit. Overigens, al die mooie verhalen hier, zijn prachtig, maar vertekenen het beeld. Die verhalen schetsen alleen de euforische kant. De kater, aftakeling etc, die schrijf je toch iets minder makkelijk op. De tijd die je nu beleeft, de pubertijd, krijg je maar een keer en alles wat je nu doormaakt en gaat doormaken, staat in geen verhouding tot de chemisch opgewekte gevoelens die drugs zijn. Draaf ik door? Ok, beantwoord twee vragen: kun je het bij een keer houden met je vrienden? Kun je iets anders ondernemen buiten drugsgebruik? Klik om te vergroten... ik ben ook van plan om het bij een keertje te houden Zo veel dingen maar drugs is ook eentje daarvan. Maar toch tanx voor de advies een je reactie"
"reverb zei: Mustafa zei: ik ben ook van plan om het bij een keertje te houden Zo veel dingen maar drugs is ook eentje daarvan. Klik om te vergroten... Dat is goed om te horen en mijn complimenten dat je de sterkte van de pil kent (volgens mij de juiste dosis) en dat je dit zo goed hebt voorbereid! Nu je besluit is genomen. Laat je nog weten hoe het is verlopen? Snoep verstandig Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk dat het niet zonder risico is, en heel veel van die verhalen vertellen het ook :P Maar ze vertellen ook de positieve kan , een daar heb ik het weel voor over tanx voor de reactie"
"Hey ik wou dit weekend XTC gaan gebruiken met een paar vrienden, heb heel wat gelezen op deze site maar had een paar vragen. ik ben 15 jaar weeg rond de 70 k Wou graag weten loop je meer schade als je jonger bent dan 18 een als das zo is hoe veel meer dan? Hoelang blijven je pupillen groot ? Is een half pilletje goed ? Zou graag antwoorden op deze vragen wille weten ik weet dat ik nog vrij jong ben maar wil het toch een keer proberen kan niet langer wachten na het lezen van al die reports. Grtzz"
"He , dit is me eerste trip report hier heb besloten om eens een ervaring met jullie te delen Voorstellen: Nou k ben een jonge van 15j A nu ben om me 14de begonnen met blowen kwam er all snel achter dat ik geinterresserd was in drugs dus een paar maanden later was het de eerste keer truffels ben voorzichtich begonnen met 7,5 gr mexicane maar dat was niets verglijkend met de keren daarna bij. 15 gr dragon dynamite zeer sterke truffels zeker aan te raden voor wat ervaren trippers. Heb ook nog vaak op trip-e getrip (LSA) maar das weel heel vaag . Sins een paar maanden trug krijgt een M een goeie vriend van mee Dexamfetamine aan begint nooit over gehoordt maar dat krijgt die omdat hij een concentratie probleem heeft . dexamfetamine is een stereo-isomeer van amfetamine die wordt gebruikt als geneesmiddel van tweede keus bij de behandeling van ADHD. Trip: Ik heb al vaker dexams gehad maar dan waren het er 3 tot 5 waar bij ik altijd intezettend high van werd een weel redelijk 4 a 5 uurtje tripte maar wier derbij natuurlijk het effect van dexams is een sterk gevoel van helderheid , meer gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen, sociabiliteit, hallucinaties het is een vorm van speed maar toch is het veel anders . Het begon allemaal gister we hadden afgesproken om wat wier te gaan halen met M en J een dan naar sonsbeek te gaan dit zou in arnhem gebeuren maar ik ben een paar maanen trug verhuisd naar nijmgen , het was een mooi dag met rond de 25graden dus ben gaan fietsen dit uurtje tot anderhalf eenmaal aangekomen in naar station gegaan ze waren zoals gewoonlijk te laat maar ja... Daarna zijnn we naar de upstairs (coffeeshop) €25 ak-47 gehaald een daar gingen de hele tijd wist k niet dat we op dexams gingen , op begeven moment liepen we naast een steegje een zei M jaah heb nog een potje van 30 stuks en die mag vandaag gekillgt worden zo noemen we het als het op mag of een joint snel opgerookt moet worden. Dus begonnen we allemaal met 5 stuks meteen een joint derachter gerookt een het effect was meteen aantoonbaar heel vaag maar toch eenmaal in het bos aangekomen naar steile tuinen gelopen een soorten grote veld met allemaal trapen een verhogingen met gras. De dexams sloegen al redelijk een ik had al een big smiley op me gezicht , een en gevoel van deze dag kan niet meer stuk , beetje gelolt een wat ik altijd heel fijn vindt tijdens dexams de gespreken gaan zo abnormaal makkelijk je hebt ook zoveek tegen elkaar te vertellen een je hoeft allen maar te beginnen met iets een je stopt der niet over.verder nog muziek geluisterd wat reggae maar ook zweedse trip nummer super chillen voorl de hoge een lage tonnen elke keer dat hoor krijg ik een tintelingen over me bennen . Naar 2 uur ongv hebben nog 3 bijgenomen die sloegen al vrij snel in na ongv 30 uurtje een daar zaten te space in het bos , we beslotten om een s te gaan lopen wat goed deed een het space nog leuker maakte stond weel een beetje trak derbij moet k zeggen ook me kaken beetje stevig maar helemaal geen lat der van gewoon geniet van het euforische gevoel een van de lekkere wier. We hebben later nog twee bijgenomen een na dat we die twee namen voeld k mee weel een beetje misselijk ook een gevoek dat ik steeds moets kotsen maar das niet gebeurt . Rond 7 uur waren weel zo`n beetje klaar een besloten om naar huis te gaan de trug weg op de fietsen was een van de leuste fases van de trip kom denk toch door de muziek met oordopjes eenmaal thuis gekomen nog gedoucht . heb de hele nacht niet kunnen slapen wat heel raar was dat ik licht hallucinatie had zag steed vliegen of bijen in de kamer een als k er naar keek waren ze weg dit gaf weel een beetje een paniekerige gevoel maar heb me zelf onder controle gehouden. De dag derna schrok ik weel een beetje me gezicht stond helemaal strak een me pupille echt niet normaal groot , heb de hele dag niet kunnen eten geen eet lust een als ik iets at had k de 2 uur daarna een soort van buikpijn een en kut gevoel maar jaa. Dit was mee ervaring met dexamfetamine achteraf leuk ervaring maar nooit meer zo veel hou het bij 3 to 5 das het leukste , sorry voor typ fouten dat zijn er noog heel wat maar heb gewoon even snel deze ervaring met jullie wilen delen een hoop dat het een beetje leuk was om te lezen."