Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een ervaring! En wat mooi beschreven! Ik was ook aanwezig die (bewuste) avond, heb geen lsd gebruikt , maar ook niet bewust meegemaakt dat je in “deze ervaring“ zat. Wel was ik geraakt door je reactie de volgende dag: je had mij, overdag, al verslag gegeven over je ervaring en 's avonds werd jou ineens heel veel duidelijk; je vertelde mij dat je ontdekte dat het ging om jou, dat jij het was die belangrijk was, jij mocht er 'zijn'. Die bewustwording vond ik geweldig en het ontroerde mij. Het inzicht dat je kreeg dat er niets mooiers is dan het verwezenlijken van je ware aard, misschien wel het kostbaarste en belangrijkste doel van je leven hier op aarde! Meteen kwam de tekst in mij op: 'Zij maakt het verschil' (Poema's) en je was het er mee eens. ' Een afscheidsfeest voor jou '...... Jij bent die Unieke, want in werkelijkheid ben je rechtschapen en lieflijk en doordrenkt van Zelf. Je bent je eigen vogel, je eigen prooi en je eigen valstrik; je bent je eigen ereplaats, je eigen vloer en eigen dak. De eigenheid is dat wat in zichzelf bestaat. Het ongeluk is dat wat van die eigenheid is afgeraakt." Rumi"