Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben een jongen van 25 die nu al 5 jaar regelmatig ketamine gebruikt tijdens feestjes en andere sociale gelegenheden. Het gaat hier ongeveer over 2 gram per maand qua hoeveelheid. Ik heb vorige week voor het eerst cocaine en ketamine gecombineerd. Sinds vorige week heb ik ineens voor mn gevoel een soort van evenwichtsstoornis, ontzettend moe, moeite met vooruitdenken, moeite met bewegend beeld volgen, lichte angst etc. Ik was meteen bang voor hersenschade, maar als ik braintrain spelletjes speel of een IQ test doe scoor ik deze nog even hoog als voorheen. Het zou ook een overprikkeling van mn angstcentrum geweest kunnen zijn. Hebben hier meer mensen last van gehad? Zijn hier mensen die deze klachten ervaren na langdurig ketamine gebruik? Of zou het door de coke komen? Ik lees hier namelijk niks over hersenschade bij langdurig ketaminegebruik. Ook niet bij mensen die bijvoorbeeld 1 gram per dag gebruikten jarenlang. Wel over schade aan de blaas. Ik heb iig besloten sterk te minderen/te stoppen met deze substanties. Ik zou hiervoor graag tips willen. Thanks voor het lezen!"
"Casrus zei: Zou zelf het druggebruik een paar maanden tot en half jaar pauzeren. Dan pas naar de arts gaan. Klik om te vergroten... Heb je zelf weleens in zon soort situatie gezeten?"
"dupont zei: Stoppen met gebruiken lijkt me een goede eerste stap. Van coke kun je angstig worden en besluiteloos en gewoon lamlendig in het algemeen. Je moet gewoon bijkomen van de overplrikkeling van je brein. Als je evenwicht verstoord blijft, ga dan naar de huisarts ermee en vertel eerlijk over je drugsgebruik. Klik om te vergroten... Heb je zelf weleens in zon situatie gezeten?"
"dupont zei: Ik heb een cocaineverslaving van 10 jaar achter de rug. Wat wil je weten? Klik om te vergroten... Of je dacht dat je hersenschade had en vergelijkbare klachten zoals ik Thanks!"