Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deborahtje zei: Ik lees hier dat er zovelen zijn met afkickverschijnselen van speed.. Ik ben nu naar 2 jaar gesukkelt te hebben met deze klotedrug 3,5 maand clean.! Super overmoeid de laatste maanden geweest. Was daarnaast ook nog eens superziek,verkouden en keelonsteking. Weinig weerstand.!! Heb s'ochtends geen zin om aan de dag te beginnen. Ben depressief,chagerijnig,doe naar tegen mijn familie. Slaap slecht. Ben rusteloos ook s'nachts. Veel last van tintelende vingers en voeten. En ook trillen van mijn spieren. Heb elke dag wel enkele aanvallen. Zweet veel,zie superrood in me gezicht. Ben heel veel duizelig,en alsof ik constant naast mezelf loop. Heel vaag en creapy gevoel ook wel. Het angstige word al minder en de negatieve gedachten ook al. Ben gewoon niet meer mezelf de laatste maanden. Soms denk ik hoelang nog,want het is echt zwaar en trek het amper nog. Wil gewoon weer rust in me lijf,overal waar ik kom. Klik om te vergroten... Ik voel je waardeloos is het"
"Echt he die focking vermoeidheid !! Word er helemaal gek van slaap 12 uur lang en nog dwing ik mezelf op te staan.."
"esth0r zei: Djeez, als ik dit zo lees word ik wel n beetje bang, want ik weet dat het moet, maar jezus... Klik om te vergroten... Gewoon doen doe het nu ook en ja die vermoeidheid pfff maarja het moet!"