Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dus nog nooit een blunt gerookt en wil dat graag gaan doen, ik weet wel hoe je het moet rollen enzo dus daar hoeven jullie geen uitleg over te geven. M'n vraag is dus of het veel uitmaakt welke wiet je in je (pure) blunt doet om high te worden. Ik heb genoeg ervaring maar zou liever niet na 1 paff m'n longen eruit willen hoesten. Welke soort wiet zou ik er het beste in kunnen doen om high te worden? (Zonder dat het te hard slaat op je keel.) Owja, met filter of zonder? En A.U.B niet dom/stoer gaan doen over hoeveel haze jij in je eentje kan oproken, thanks."
"Psychedelibee zei: Welk soortje je erin gooit maakt niet zo heel veel uit opzich. Hangt vooral van jouw voorkeur af, rook je liever indica of sativa bijvoorbeeld. Maar aangezien er vaak met gemak een gram of meer in een blunt gaat zou ik voor een niet te sterk soortje kiezen, je wordt toch wel flink stoned/high. Ik stopte er altijd wel een tipje in trouwens , draait makkelijker en je krijgt geen wiet in je mond. Klik om te vergroten... Ik rook liever Sativa, maar als ik er bijvoorbeeld 1 gram amnesia in gooi is het dan nog wel chill om te smoken of gaat je keel dan gewoon dood?"