Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het wel fijn zo af en toe Best altijd wat dagen tussen laten, en als je toch niet doet wacht dan weer paar weken. Doe het nu zo al bijna een jaar via dope die ik koop via darkweb, duur maar kwaliteit. Die op straat gebeurt ook soms als ik het deel met een vriend ofzo. Je moet gewoon zien dat je doelen hebt want dit is vooral handig en verslavend uit verveling vind ik. Nu vroeg ik me af, Kan je het op een andere manier roken als chinezen? Alvast bedankt voor de tip!!"
"Seatbelt zei: Ik vind ze wel chille muziek maken opzich. Beetje nog het ouderwetse Hardcore-Industrial stijltje. Hebben ook paar goeie covers dr tussen zitten. Gewoon ff naar een platenwinkel gaan kun je waarschijnlijk zoveel PCP kopen als je wil. Klik om te vergroten... +1"