Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Xanax is prima als je het zo heel af en toe gebruikt, en dan maar 1 of 2 pillen. Je voelt er dan helemaal niks van alleen rustiger en minder angstgevoelens. Ik zelf heb ervaring met maandenlang elke of om de dag gebruikt. Soms 10 op een dag. Dat is echt gevaarlijk omdat je dus geen emoties meer hebt, je hebt geen grenzen meer, zonder dat je doorhebt dat je iets voelt of iets en je denkt dat je normaal bent. Na 2 weken gebruik ben je al verslaafd. Ik heb altijd gebruikt om mentale problemen op te lossen. Maar je moet niet meer dan 1 in 2/3 dagen zeg ik uit me hoofd. Je kan het makkelijk gebruiken maar nooit mixen met andere drugs want dat komt 5x harder aan. (Soms wel fijn bij blowen)"